حق با شماست

حق با شماست

#عوارض_بی‌حساب_شهرداری
بختیاری از تهران:
برای گرفتن مفاصاحساب نوسازی به دفتر خدمات الکترونیک شهر رفتم، درحالی که هزینه این خدمات 7500تومان تعیین شده اما از من 47هزار و 300 تومان هزینه گرفته اند وقتی اعتراض کردم فاکتوری برایم صادر کردند که در آن بابت چاپ سه فیش 3000تومان، سه پرداخت الکترونیک9900تومان،  7500 بابت مفاصاحساب نوسازی و 23000تومان هزینه درخواست نوسازی چون دوماه زودتر درخواست صدور این فیش را کرده‌ام. ‌لطفا مسؤولان بگویند در شهرداری چه خبر است؟

#  پاتوق-اعتیاد 
موذنی از تهران: 
پارك جنگلی چیتگر پاتوق معتادان و كارتن‌خواب‌ها شده و این موضوع باعث رعب و وحشت گردشگران در این پارك شده است.

#  هنگام-دوربرگردان 
شكوری از تهران: 
از شهرداری محترم درخواست می‌شود نسبت به احداث یك دوربرگردان در خیابان هنگام چهارراه استقلال كه فضای كافی نیز وجود دارد اقدام کرده تا بار ترافیكی این منطقه كاهش پیدا كند.

#  تهران-شمال‌شهر 
سلیمی از تهران: 
چرا شهرداری در توسعه و ساخت بافت فرسوده كوتاهی می‌كند و تمام سرمایه و انرژی خود را برای مناطق شمال و غرب پایتخت به كار می‌برد؟

#  سبد -حمایتی
 كلاته از تهران: 
طبق اعلام دولت افرادی كه كمتر از سه میلیون تومان حقوق دریافت می‌كنند، سبد حمایتی دولت به آنها تعلق می‌گیرد این درحالی است كه حتی حداقل بگیران تامین اجتماعی هنوز این سبد حمایتی را دریافت نكردند ولی كارمندان و بازنشستگان دولت كه حتی بیش از سه میلیون تومان دریافتی دارند، مشمول دریافت بسته حمایتی شده و آن را دریافت كردند. 

#  گوشت -منجمد
سعید از شیراز: 
گوشت‌های منجمد وارداتی بسیار بی‌كیفیت است و ای‌كاش به جای واردات گوشت منجمد، دام زنده یا گوشت گرم وارد می‌شد.

 # شهرداری-پول زور 
صراف از تهران: 
شهرداری تهران چرا فقط به فكر خالی‌كردن جیب شهروندان است؟ هرروز زمزمه دریافت پول بابت تردد در اتوبان، تردد در تونل‌های شهر تهران، زوج وفرد و... شنیده می‌شود.