پلیس تازه دنیای پلیسی شتی

پلیس تازه دنیای پلیسی شتی

روهیت شتی که در یک دهه اخیر فیلم‌هایی با محوریت شخصیت یک پلیس بی‌باک تولید و کارگردانی کرده‌است، دنیای پلیسی خود را گسترش داده و یک پلیس بی‌باک تازه را به تماشاگران هندی معرفی می‌کند. ظاهرا قرار است نقش این پلیس را سیدارت مالهوترا به‌عهده بگیرد. طی چند هفته گذشته، او در دفتر شتی در رفت و آمد بوده و نزدیکان فیلمساز می‌گویند او قرار است برای این فیلمساز لباس یک پلیس قهار را به تن کند. هنوز نامی برای پلیس جدید انتخاب نشده‌است. طبق معمول ساخته‌های پلیسی قبلی شتی، نام این پلیس نام فیلم یا مجموعه موردنظر هم خواهد بود.
شنیده‌ها حکایت از آن می‌کند که کار مشترک پلیسی شتی و سیدارت نه یک فیلم سینمایی، که مجموعه‌ای اینترنتی خواهد بود. از قرار معلوم، شبکه آمازون تهیه‌کننده این مجموعه است و آن را سال آینده میلادی پخش استریم خواهد کرد. همین شنیده‌های تایید نشده حکایت از آن می‌کند که مجموعه در هشت اپیزود تولید می‌شود و به احتمال زیاد، صاحب فصل‌های تازه خواهد شد.
روهیت شتی اولین بار با «سینگهام» وارد دنیای پلیسی خود شد. آجی دیوگان نقش اصلی این مجموعه موفق و پولساز را بازی کرد. بعد از آن نوبت به «سیمبا» با بازی رانویر سینگ رسید. سومین قهرمان پلیس شتی سوریاوانشی با بازی آکشی کومار در اکشنی به نام «سوریاوانشی» است. این فیلم مدتی است آماده اکران عمومی است اما کرونا باعث تعویق این امر شده‌است. در این فیلم برای اولین‌بار هر سه شخصیت پلیس دنیای پلیسی روهیت‌شتی حضور دارند. آجی‌دیوگان و رانویر سینگ در نقش شخصیت‌های پلیس سینگهام و سیمبا، به عنوان بازیگر مهمان در یکی از صحنه‌های مهم فیلم به شخصیت سوریاوانشی کمک می‌رسانند.
برخی از تحلیلگران سینمایی به شتی پیشنهاد کرده‌اند شخصیت پلیس جدید خود با بازی سیدارت را راهی یکسری ماجراجویی سینمایی کند و نه تلویزیونی یا اینترنتی./ بالیوود هنگاما