«سنا» به عالم سیاست وارد می‌شود

«سنا» به عالم سیاست وارد می‌شود

جان سنا، ورزشکار موفق دنیای کشتی که مدتی است بازیگر اکشن‌های پرخرج هالیوودی شده، در تازه‌ترین فیلمش سراغ دنیای سیاست می‌رود. «استقلال» یک درام دلهره‌آور سیاسی است که در دنیای انتخابات ریاست‌جمهوری و مسائل پشت‌پرده آن رخ می‌دهد. دیگر بازیگران فیلم برایان کاکس، کتی بیتس و جودی ترنر اسمیت هستند.
داستان استقلال در چند هفته آخر رقابت‌های انتخاباتی اتفاق می‌افتد. تمام نامزدهای رقابت‌های انتخاباتی سخت مشغول فعالیت برای کسب آرا هستند و یک روزنامه‌نگار جوان، تلاش دارد سر از تئوری توطئه‌ای درآورد که در پشت صحنه انتخابات جریان دارد. در این میان، یک روزنامه‌نگار کارکشته او را راهنمایی می‌کند. نقش این دو روزنامه‌نگار را ترنر اسمیت وکاکس به‌عهده دارند.
اما جان سنا یکی از نامزدهای اصلی انتخابات است که می‌خواهد به هر شکل ممکن سر از کاخ سفید درآورد. کتی بیتس هم اولین خانمی است که خودش را نامزد پست ریاست‌جمهوری کرده و رقابت سختی با سنا دارد. شرکت مستقل فیلمسازی اکسچنج تهیه استقلال را به‌عهده دارد و آن را با هزینه‌ای 40میلیون دلاری تولید می‌کند. ایمی رایس این درام دلهره‌آور سیاسی را براساس فیلمنامه‌ای از ایوان پارتر کارگردانی می‌کند. زمانی برای شروع کار فیلمبرداری استقلال تعیین نشده‌است. از سنا تابستان قبل نهمین قسمت «سریع و آتشی» روی پرده سینماها بود/ ددلاین