۱۰۷میلیارد تومان تحصیل مال نامشروع؛ اتهام رضوی

۱۰۷میلیارد تومان تحصیل مال نامشروع؛ اتهام رضوی


دادگاه رسیدگی به اتهامات محمدهادی رضوی و ۳۰ متهم دیگر پرونده بانك سرمایه، دیروز در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی‌مقام برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، قاضی مسعودی‌مقام در ابتدای این جلسه گفت: در رابطه با پرونده اتهامی بانك سرمایه در رابطه با سه نفر از مدیران بخشایش، توسلی و كاظمی رأی صادر شده و رأی حسین هدایتی نیز صادر شده و در چند روز آینده اعلام و سعی می‌شود تا صدور آراء در فرجه قانونی انجام شود.
در ادامه قهرمانی، نماینده دادستان كیفرخواست سید محمدهادی رضوی و احسان دلاویز را قرائت كرد و گفت: متهم سید محمدهادی رضوی از مجرای پرداخت رشوه به مدیران بانك سرمایه بدون تودیع وثیقه در حدود ۱۰۷ میلیارد تومان را در سال‌های ۹۱ تا ۹۴ از شبكه بانكی خارج و صرف عیش و نوش، سفر‌های خارجی، خودرو‌های لوكس و ملك كرده است.
قهرمانی افزود: سید محمدهادی رضوی متهم به مشاركت در اخلال عمده در نظام اقتصادی كشور از طریق تحصیل مال از طریق نامشروع است و آزاد با قرار وثیقه است و اتهامات دیگری دارد كه در دادگاه صالح رسیدگی خواهد شد.
متهم رضوی در بخشی از دفاعیات خود در این جلسه دادگاه اظهار کرد: ظاهرا خیلی دوست دارند بگویند محمدهادی رضوی داماد شریعتمداری است، من كه داماد نتانیاهو نیستم، از دادگاه می‌خواهم فارغ از داماد فلانی پرونده من بررسی شود.