کدام دستگاه‌ها آرایش جنگی بگیرند؟

جام‌جم در گفت‌وگو با كارشناسان بررسی كرد

کدام دستگاه‌ها آرایش جنگی بگیرند؟

 حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی 11 اردیبهشت در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر كشور به آرایش جنگی دشمن و تهاجم آنان در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، نفوذ اطلاعاتی و ضربه زدن به‌وسیله فضای مجازی اشاره كردند و گفتند: آمریكا و صهیونیسم در همه ابعاد در حال برنامه‌ریزی و اقدام هستند البته این مختص دولت فعلی آمریكا نیست، قبلی‌ها هم همین كارها را با دستكش مخملین انجام می‌دادند اما كمكی كه رئیس‌جمهور فعلی آمریكا به ما كرده این است كه این دستكش را درآورده و همه آن چدن پنهان در زیر دستكش آمریكایی‌ها را می‌بینند.
ایشان تأكید كردند: در مقابل آرایش جنگی دشمن علیه ملت ایران، ملت هم باید آرایش مناسب بگیرد و همه مسؤولان، آحاد ملت و افراد توانا و نخبه در هر زمینه‌ای مشغول كارند با احساس مسؤولیت و آمادگی وارد میدان شوند.
رهبر معظم انقلاب پیش از این هم در اولین روز سال 98 در اجتماع پرشور انبوه زائران و مجاوران حرم رضوی، به لزوم ایجاد بازدارندگی در جنگ اقتصادی با دشمن، اشاره كرد و گفتند: امروز بحمدا... همه مسؤولان به این باور رسیده‌اند كه دشمن در حال جنگ با ما است و بروز و ظهور آن در مسائل اقتصادی است.
حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای افزودند: البته ما باید در این جنگ، دشمن را شكست دهیم و به توفیق الهی، او را شكست خواهیم داد اما این كافی نیست بلكه باید بازدارندگی ایجاد كنیم و به مرحله‌ای برسیم كه دشمن احساس كند نمی‌تواند از معبر مسائل اقتصادی به كشور ضربه وارد كند و ملت را تحت فشار قرار دهد.
با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی، در گفت‌وگو با كارشناسان به این موضوع پرداختیم كه كدام دستگاه‌ها باید در شرایط فعلی كشور، آرایش جنگ اقتصادی به خود بگیرند.