نصرتی: پرسپولیس شوكه شد و استرس دارد

نصرتی: پرسپولیس شوكه شد و استرس دارد

محمد نصرتی، مدافع پیشین تیم ملی و باشگاه پرسپولیس می‌گوید انتظار توقف سرخپوشان پایتخت مقابل ماشین‌سازی را نداشته و این اتفاق، جزو جذابیت‌های فوتبال به حساب می‌آید.
نصرتی در یك گفت‌وگوی كوتاه، ضمن اشاره به اتفاقات هفته بیست و نهم گفت: «در شرایط طبیعی، پرسپولیس باید ماشین سازی را در تهران و ورزشگاه آزادی شكست می‌داد اما نكته اینجاست كه پرسپولیس شوكه شده و استرس دارد. این استرس، كارایی و انرژی بازیكنان را كاهش می‌دهد و نتیجه‌اش آن می‌شود كه كاپیتان تیم هم دچار اشتباه شود و توپ ساده را به یك فرصت گل برای حریف تبدیل كند. با این حال تلاش پرسپولیس در بازگشت به بازی خوب بود و حداقل توانست یك مساوی بگیرد.»
نصرتی اضافه كرد: «اگر برانكو نتواند این استرس و هیجان‌ها را كاهش بدهد، در بازی آخر، كار این تیم به مشكل برمی خورد. الان زمان خوبی برای افت این تیم نیست. فقط یك تساوی هم می‌تواند پرسپولیس را قهرمان كند ولی اگر با استرس به زمین برود، با اتفاقات عجیبی مواجه خواهد شد. هیچ تیمی در بازی پخش زنده منتظر نیست جلوی پرسپولیس شكست بخورد و من اطمینان دارم پارس جنوبی هم تلاش می‌كند تا پرسپولیس را شكست داده و برای همیشه، نامش را در تاریخ لیگ حفظ كند.»
مدافع اسبق پرسپولیس در نهایت گفت: «نمی خواهم حرف‌های نگران‌كننده بزنم ولی واقعیت این است كه همه باید نگران وضعیت پرسپولیس باشیم. شرایط كنونی این تیم اصلا خوب نیست و امكان دارد هر اتفاقی را تجربه كند مگر این‌كه در بازی پایانی، با قدرت بیشتری به زمین برود و چهره دیگری از خود به نمایش بگذارد.»