«دورهمی» با مهران مدیری ادامه ندارد!

«دورهمی» با مهران مدیری ادامه ندارد!


برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری و تهیه‌كنندگی مصطفی احمدی یكی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های سیما در سال گذشته بود كه براساس مذاكرات مدیران با عوامل، قرار بر تولید فصل جدید آن برای پخش در سال ۹۸ بود.
هرچند این برنامه به‌رغم اعلام اولیه به ایام نوروز نرسید اما پخش تك قسمت ویژه روز
13 فروردین‌ و رونمایی از دكور فصل جدید نشان داد كه عزم مسؤولان شبكه نسیم و مهم‌تر از آن تیم تولید این برنامه برای ادامه تولید و پخش سری جدید بسیار جدی است.
همان تك قسمت اول و انتقادات مطرح شده از سوی مهران مدیری درباره عملكرد مدیران دولتی در ساماندهی شرایط سیل‌زدگان، اما حاشیه‌هایی را برای برنامه رقم زد كه دامنه آن تا توبیخ مدیر شبكه نسیم هم گسترده شد. از همان زمان هم امكان ادامه تولید و پخش این برنامه كه به گفته مهران مدیری قرار بود از اردیبهشت‌ به‌صورت ثابت در كنداكتور پخش شبكه نسیم قرار بگیرد، در هاله‌ای از ابهام
 قرار دارد.
حالا سید‌مصطفی احمدی، تهیه‌كننده این برنامه در گفت‌وگو با مهر درباره آخرین وضعیت تولید و پخش آن باقطعیت می‌گوید: هیچ تصمیمی برای ساخت سری جدید دورهمی وجود ندارد.
تهیه‌كننده دورهمی درباره برگزاری حراج «موزه دورهمی» نیز گفت: با توجه به این‌كه متولی برگزاری حراج و فروش هدایا سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی است، تمام هدایای دریافتی از مهمانان به سازمان تحویل داده می‌شود و تصمیم‌گیری در این خصوص به‌عهده مدیران سازمان است.
احمدی همچنین درباره اخباری كه چندی پیش از طرف حسین كرمی، رئیس سیمافیلم درباره ساخت یك سریال ۳۰ قسمتی با همكاری مهران مدیری مطرح شده بود هم عنوان كرد: مذاكره‌ای در این خصوص با ما انجام نشده است.
وی در پایان درباره فعالیت‌های بعدی گروه تولید دورهمی گفت: در حال حاضر به همراه یك
 اتاق فكر قوی مشغول ایده‌پردازی و تحقیق برای تولید یك تاك شو با اجرای آقای مدیری جهت پخش در فضای مجازی هستیم.
مهران مدیری این روزها سریال «هیولا» را به تهیه‌كنندگی مصطفی احمدی در شبكه نمایش خانگی در حال پخش دارد.