مرد جوان، قربانی رابطه شوم همسرش شد

عاملان جنایت قصد داشتند بعد از فرار با هم ازدواج کنند

مرد جوان، قربانی رابطه شوم همسرش شد

به گزارش خبرنگار جام‌جم، شامگاه 25 تیر امسال صدای شلیك گلوله و ناله‌های مردی سكوت محله‌ای در منطقه كلاك كرج را شكست. اهالی وقتی از خانه‌های خود بیرون آمدند با پیكر غرق در خون مرد جوانی روبه‌رو شدند، اما از ضارب او خبری نبود.
موضوع به پلیس و اورژانس خبر داده شد و امدادگران پس از حضور در محل مرگ مرد جوان را تایید كردند. بررسی‌های تیم جنایی نشان داد، اصابت گلوله سلاح شكاری به شكم مرد 30 ساله باعث مرگ او شده است.
با اطلاع ماجرا به شمس الدین جلیل پیران، بازپرس كشیك قتل كرج و حضور او در محل جنایت، تحقیقات برای كشف راز قتل آغاز شد. با تحقیقات محلی هویت مقتول شناسایی شد. نصیر در همان محل زندگی می‌كرد و در فاصله 50 متری خانه اش با شلیك گلوله به قتل رسیده بود. نحوه جنایت نشان داد او قربانی انتقامی كور شده است.
جسد به پزشكی قانونی منتقل شد و بازپرس جلیل پیران به تحقیق از همسر مقتول پرداخت. زن جوان به نام شیرین با اظهار بی اطلاعی از قتل همسرش گفت: من و نصیر زندگی خوبی داشتیم. ساعت 8 شب به خانه آمد و چند دقیقه بعد برای دیدن یكی از دوستانش به پارك محل رفت. حدود ساعت 9 شب متوجه سر و صدا از بیرون خانه شدم و وقتی بیرون آمدم با جسد شوهرم روبه‌رو شدم.
ادعاهای شیرین در حالی مطرح شد كه تحقیقات از اهالی نشان داد او با شوهرش اختلاف داشته و چند بار صدای دعوا و درگیری آنها را از داخل خانه شنیده‌اند.
با افشای این موضوع، دستور بازداشت شیرین صادر شد . سه روز بعد از این ماجرا، پسرخاله مقتول به نام اكبر به اداره آگاهی كرج رفت و پیگیر وضعیت شیرین شد. رفتار اكبر باعث شك ماموران شد و با اطلاع موضوع به بازپرس، او دستور تحقیق از مرد جوان را صادر كرد. 
اكبر در تحقیقات منكر اطلاع از قتل پسر خاله‌اش شد و گفت: زمان قتل من همراه یكی از دوستانم به شمال كشور رفته بودیم.
این ادعای متهم مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد او و دوستش چند ساعت بعد از قتل از كرج خارج شده بودند كه این موضوع احتمال سفر برای صحنه‌سازی را مطرح كرد.
اكبر در شعبه هفتم دادسرای ناحیه یك كرج تحت بازجویی تخصصی قرار گرفت و با اعتراف به این جنایت گفت: بعد از ازدواج پسر خاله‌ام، من به همسرش علاقه‌مند شدم. نصیر مرد بداخلاقی بود و مدام همسرش را كتك می‌زد. این رفتار او باعث شد من به شیرین نزدیك شوم. شب قبل از قتل، شیرین به من اطلاع داد كه نصیر دوباره او را كتك زده است. به همین خاطر تصمیم به انتقام گرفتم. می‌خواستم پسر خاله‌ام را به‌خاطر بدرفتاری با همسرش تنبیه كنم.
 به همین خاطر با سلاح شكاری در مقابل خانه‌شان كشیك دادم. حدود ساعت 9 او را دیدم كه به سمت خانه‌شان می‌رفت. تعقیبش كردم. او متوجه حضورم شد و وقتی برگشت گلوله‌ای به شكمش شلیك كرده و فرار كردم. بعد هم برای صحنه‌سازی همراه دوستم به شمال رفتیم و دو روز بعد برگشتم. می‌خواستم آبها كه از آسیاب افتاد با شیرین ازدواج كنم.
شیرین هم در این جلسه گفت: همسرم با من بدرفتاری داشت، اما من انگیزه‌ای برای قتل او نداشتم و حتی نمی‌دانستم قاتل شوهرم اكبر است.
پس از تحقیقات،  بازپرس جنایی دستور بازداشت متهم به قتل را صادر كرد تا 
به زودی صحنه جنایت را بازسازی كند.