سحرگاه مرگ  برای قاتل گوش‌بر

قاتل 3 مرد و زن در زندان رجایی‌شهر به دار مجازات آویخته شد

سحرگاه مرگ برای قاتل گوش‌بر

زندانی مخوف كه سه زن و مرد را كشته و گوش‌های یكی از قربانیان را بریده و به قاتل گوش‌بر معروف شده بود بعد از پنج سال در زندان رجایی شهر كرج به دار مجازات آویخته شد.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، این اعدامی 26 ساله مردی به نام مجید است كه به اتهام قتل دو مرد و یك زن و بریدن گوشی‌های قربانی زن در دی سال 93 بازداشت و به جنایت‌هایش اعتراف كرد و روانه زندان شد.
ماجرای این پرونده از چهارم مرداد 93 همزمان با كشف جسد یك راننده آژانس در شهرك ولیعصر تهران آغاز شد. پس از شناسایی هویت او و تحقیق از خانواده‌اش معلوم شد او آخرین بار با مردی 23 ساله به نام مجید دیده شده است. از آن زمان مجید به‌عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا این‌كه دی همان سال مجید در خانه‌اش شناسایی و بازداشت شد. ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران در بازرسی از خانه وی یك قوطی حاوی الكل كه دو گوش بریده‌شده انسان داخل آن بود، كشف كردند. در حالی که تحقیق از مجید درباره قتل مرد جوان ادامه داشت، در شاخه دیگری از تحقیقات ماموران جسد زنی 24 ساله را در بیابان‌های اطراف یافت‌آباد در حالی یافتندكه گوش‌هایش بریده‌شده بود. ماموران احتمال دادند گوش‌های بریده شده كشف شده در خانه متهم متعلق به همین زن باشد ، بنابراین درباره پرونده مرگ این زن جوان نیز تحقیقات از مجید را ادامه دادند. سرانجام متهم سكوت خود را شكست و به قتل راننده آژانس و زن‌جوان اعتراف كرد و به افسر تحقیق گفت: راننده آژانس مبلغی پول از من طلب داشت، اما توانایی پرداخت آن را نداشتم. روز حادثه با هم درگیر شدیم و من با چاقو او را كشتم و جسدش را رها كردم. زن جوان را هم من كشتم و گوش‌هایش را بریدم. من با آن زن چند ماه پیش آشنا شدم اما بعداز مدتی همسرم متوجه ماجرای دوستی‌ام با آن زن شد و درگیری‌مان در خانه شروع شد.
وی افزود: او از من خواسته بود به این دوستی پایان بدهم. از طرفی زن غریبه هم مدام برایم مزاحمت ایجاد می‌كرد. برای همین نقشه قتلش را كشیدم. روز حادثه او را به یافت‌آباد كشاندم و با چاقو چند ضربه به گردنش زدم. برای این‌كه به همسرم ثابت كنم به زندگی‌مان وفادارم و ارتباطم با آن زن را قطع كرده ام، گوش‌های زن كشته شده را بریدم و در قوطی الكل انداختم و در آشپزخانه گذاشتم. همسرم با دیدن آنها ترسیده بود.
در حالی كه به نظر می‌رسید پرونده متهم با همین دو قتل بسته شود، همسر متهم با مراجعه به كلانتری، راز قتل دیگری را فاش كرد. او به افسر تحقیق گفت: مجید چند روز قبل مقداری لوازم داخل خودرو و دو گوشی تلفن همراه به خانه آورد و مدعی شده بود اموال امانت هستند. هنگام بررسی گوشی، عكس پسر جوانی را دیدم و روز بعد در خیابان به‌طور اتفاقی حجله همان پسر را دیدم و زمانی كه از همسایه‌ها پرس و جو كردم متوجه شدم او به قتل رسیده و اموالش سرقت شده است. گمان می‌كنم شوهرم او را کشته است.
سرنخ‌های به‌دست آمده باعث شد دوباره پلیس از مجید ـ‌ متهم به قتل ـ تحقیق كند كه سرانجام او راز قتل مرد جوان را هم فاش كرد و گفت: با مقتول اختلافات قدیمی داشتم و روز حادثه برای پایان دادن به این موضوع سوار خودرویش شدم. آنجا با هم درگیر شدیم و با چاقو او را كشتم و جسدش را در محلی خلوت رها كردم.
مجید كه به قاتل گوش بر معروف شده بود، بهمن سال95 در شعبه دهم دادگاه كیفری استان تهران محاكمه و به سه‌بار قصاص و پرداخت دیه صدمات غیرمنتهی به فوت محكوم شد. در ادامه این حكم در دیوان عالی كشور تایید و به اجرای احكام دادسرای جنایی تهران ارسال شد.
بعداز بیش از پنج سال زندانی بودن متهم، او سرانجام در محوطه زندان رجایی شهر كرج پای چوبه دار رفت و به دار مجازات آویخته شد .