كلاهبرداری 4 میلیاردی خانواده جن‌گیر

كلاهبرداری 4 میلیاردی خانواده جن‌گیر

زنی با همدستی دو فرزندش به بهانه حل مشكلات یك مرد پولدار تهرانی و به بهانه ارتباط با اجنه و نوشتن نسخه‌های دروغین خوشبختی از او چهارمیلیارد تومان كلاهبرداری كرد. متهمان در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان شاهین شهر بازداشت شدند و به جرایمشان اعتراف كردند. 
به گزارش جام‌جم، چندی پیش یكی از شهروندان تهرانی با حضور در پلیس امنیت عمومی شهرستان شاهین‌شهر در استان اصفهان شكایتی را مطرح كرد مبنی براین‌كه یك خانواده ساكن در شهرستان شاهین‌شهر از طریق فالگیری و رمالی وی را فریب داده و از او كلاهبرداری كرده‌اند.
شاكی به افسر تحقیق گفت: حدود یك سال پیش از طریق یكی از دوستانم با خانواده‌ای كه ادعای حل مشكلات افراد را از طریق ارتباط با جن‌ها داشتند، آشنا شدم . آنها مدعی بودند می‌توانند جن‌گیری كنند و با كمك آنها مشكلات را حل می‌كنند. در این مدت برای حل مشكلاتم و دریافت نسخه‌های خوشبختی سه میلیارد و 200 میلیون تومان پول به حسابشان واریز كردم. علاوه براین پول‌ها، طلا و جواهر به ارزش 800 میلیون تومان را به این خانواده رمال تحویل دادم، اما نه تنها مشكلاتم حل نشد، بلكه روزبه‌روز مشكلاتم بیشتر شد و زندگی‌ام در حال نابودی بود. آنها فریبم داده و از من كلاهبرداری كردند. 
پرونده‌ای در این‌باره تشكیل و تحقیقات پلیسی برای شناسایی ودستگیری متهمان كه یك زن و دو فرزند دختر و پسر او بودند، آغازشد. آنها تحت تعقیب پلیس قرار گرفتندو دو روز پیش بازداشت شدند. در بازرسی از خانه متهمان آلات و ادوات رمالی و فالگیری كشف شد. 
سردار مهدی معصوم‌بیگی، فرمانده انتظامی استان اصفهان در این‌باره گفت: اعضای این باند خانوادگی در جریان تحقیقات پلیسی گفتند ادعای ارتباط آنهابا اجنه از اساس دروغ بوده و فقط سعی می‌كردند به وسیله فال گرفتن، نوشتن نسخه‌های خوشبختی و مواردی كه در كتاب‌های مربوط به رمالی بوده، فرد شاكی را فریب داده و هر بار به بهانه‌های مختلف پول و طلا از وی بگیرند و با این ترفند حدود چهار میلیارد تومان از وی كلاهبرداری كرده‌اند. با اعتراف متهمان آنها روانه زندان شدند. تحقیقات از آنها برای رازگشایی از جرایمشان ادامه دارد.