تلاش دولتمردان برای بخشش نجفی

تلاش دولتمردان برای بخشش نجفی

یكی از وكلای خانواده مرحوم میترا استاد از تلاش بعضی وزرای دولت فعلی و دولتمردان دولت قبلی برای جلب رضایت اولیای‌دم خبر داد.
محمود حاجیلویی در گفت‌وگو با تسنیم درباره این‌كه روند مذاكرات برای اخذ رضایت از اولیای‌دم به چه صورت بود و غیر از وكلا و دختر آقای نجفی افراد دیگری هم مثل رجال سیاسی دراین مذاكرات نقشی داشتند، بیان كرد: در این مهم، نقش بزرگان كرمانشاه، خانواده و برادران و دختر و وكلای آقای نجفی و دولتمردانی در حد وزرا از هیات دولت فعلی و دولتمردانی از دولت اصلاحات و همكاران سابق نجفی بی‌تأثیر نبود كه به دلیل این‌كه شاید رضایتی از اعلام نام آنها در این كار نداشته باشند، از اعلام نامشان معذوریم.
وی درباره این‌كه آیا مذاكرات از ناحیه اولیای‌دم به نمایندگی آقای مسعود استاد برگزار شد یا اولیای‌دم نیز حضور داشتند، گفت: جلسات متعددی برگزار شد كه در عمده آنها آقای مسعود استاد به نمایندگی از طرف اولیای‌دم حضور داشت و پدر و مادر مرحومه در جلسات اصلی شركت داشتند تا رضایت و گذشت حاصل شد.
حاجیلویی تاکید کرد: رضایت كاملا بی قیدوشرط صادر شده و اولیای‌دم به‌رغم داشتن این حق، هیچ‌گونه مبلغی به‌عنوان دیه یا وجه‌المصالحه دریافت نكرده‌اند و هرگونه شایعه در این‌باره بی‌اساس و كذب است.