پسر جوان قربانی مقاومت در برابر زورگیران شد

پسر جوان قربانی مقاومت در برابر زورگیران شد


پلیس جنایی پایتخت درجست‌وجوی دو سارق زورگیر ومرد کامیون داری است که در قتل پسر  جوان و زخمی شدن پدرش نقش داشته اند.
به گزارش خبرنگارجنایی جام جم،ساعت
 22و 30 دقیقه نهم مهرامسال یکی از ماموران کلانتری آزادی درتماس با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی  تهران او را در جریان  قتل  پسر جوان  و زخمی شدن مرد همراه او قراردادند. بازپرس جنایی  و تیم  تحقیق پلیس  آگاهی درمحل حادثه در اتوبان فتح تهران   حاضرو متوجه شدند پسر جوان فوت شده و   ضربه های متعدد چاقو به نقاط مختلف بدنش اصابت کرده و بعدخودرویی زیرش گرفته  است.
درفاصله کمی ازجسد این جوان ، پیکرزخمی مرد میانسالی پیدا شد که او نیز با ضربه های متعدد چاقو زخمی شده بودو فریاد می زد پسرم میلاد را نجات دهید . همان موقع بود که معلوم شد مقتول و مرد زخمی پسر و پدر هستند.  مرد زخمی   به بیمارستان منتقل شد و پرونده ای در این باره در دادسرای جنایی  تهران تشکیل و پلیس   در این باره   تحقیقات را آغاز کرد. همزمان با گذشت چند روز از این ماجرا ،ماموران از طریق مسوولان بیمارستان متوجه شدند  مرد میانسال به نام حبیب   به هوش آمده  است.   ماموران در بیمارستان حاضر شدندو به تحقیق از او پرداختندکه وی در اظهاراتش گفت :همراه پسر 23ساله ام میلاد در  میدان آزادی تهران بساط فروش بدلیجات داشتیم .شب جنایت کارمان پایان گرفته بود که خودروی پرایدی مقابلمان توقف کردو از راننده که  در صندلی جلو مسافر داشت خواستم ما را به شهرستان قدس برساند که قبول کرد. در میانه راه متوجه تغییر رفتار مسافر جلویی و راننده شدم. بعداز توقف راننده در محلی خلوت هردو چاقو به دست داشتند و به ما حمله کرده و زخمی شدیم.
  وی افزود: در مقابلشان مقاومت کردیم که نتوانستند اموالمان را سرقت کنند. ابتدا من   از خودرو ی سارقان فرار کردم و کناری افتادم و بعدپسرم از خودرو بیرون آمد .هر دو فریاد می زدیم و کمک می خواستیم همان موقع کامیونی پسرم را زیر گرفت و سارقان هم سوار خودرویشان شده و فرارکردند.
  با جمع بندی این  اطلاعات پلیس در جست‌وجوی دوسارق و راننده کامیون فراری است. همچنین قرار شد که پزشکی قانونی علت دقیق مرگ پسر جوان را اعلام کند.