پایان فرار قاتل 2 مرد

پایان فرار قاتل 2 مرد


 مردی كه شش سال پیش دو مرد میانسال را به قتل رسانده و به پاكستان گریخته بود زمانی كه به روستایی در ایرانشهر بازگشت،  بازداشت شد.
 به گزارش جام‌جم، محمود سعادتی، فرمانده انتظامی ایرانشهرگفت: در سال 92 و در پی قتل مسلحانه دو مرد میانسال در شهرستان خاش موضوع در دستور كار پلیس آگاهی قرار گرفت. در جریان تحقیقات رد مرد 38 ساله‌ای به دست آمد كه معلوم شد وی به دلیل اختلافات طایفه‌ای با شلیك سلاح كلاش این دو نفر را كشته و متواری شده است.
 وی افزود: متهم به قتل تحت تعقیب پلیس بود تا این‌كه معلوم شد وی به كشور پاكستان متواری شده و مخفیگاه او نامشخص بود. پلیس همچنان در تلاش برای شناسایی و دستگیری وی بود تا این‌كه معلوم شد او بعد از شش سال به كشور بازگشته و در شهرستان ایرانشهر و در یكی از روستاهای آنجا پنهان شده است.
 سعادتی ادامه داد: ماموران با هماهنگی قضایی برای دستگیری وی اقدام كردند و با ورود به روستا دیروز متهم به قتل بازداشت شد. در بازرسی از مخفیگاه وی خودروی پژو405 سرقتی به همراه یك قبضه مسلسل دستی، دو تیغه خشاب سلاح كلاش و 60 عدد فشنگ جنگی كشف شد. تحقیقات از متهم پرونده برای مشخص شدن انگیزه‌اش از این جنایت ادامه دارد.