محاكمه عطار سابقه دار به اتهام ربودن دختر جوان

محاكمه عطار سابقه دار به اتهام ربودن دختر جوان

مرد عطار با 13 فقره سابقه كیفری، به اتهام ربودن دختر جوان با تهدید سلاح در دادگاه كیفری محاكمه شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، 25 فروردین امسال، صدای فریاد دختر جوانی به نام نازنین در خیابان جنت‌آباد پیچید و چند لحظه بعد خودروی پژو 206 كه با سرعت از جلوی یك اغذیه‌فروشی دور می‌شد، دیده شد. تصویر بعدی مرد جوانی بود كه در یك دستش پلاستیك ساندویچ و در دست دیگرش دو نوشابه بود به دنبال خودرو دوید و كیسه‌ها را رها كرد. همه چیز حكایت از ربوده شدن دختر جوان توسط فردی ناشناس داشت.
راننده بعد از ربودن نازنین وارد خیابان اصلی شد و در همان حال ماموران گشت پلیس متوجه شدند راننده با دختری كه روی صندلی جلو نشسته درگیر است و دختر سعی دارد با گرفتن فرمان، خودرو را از مسیر منحرف و متوقف كند. خودروی پلیس، خودروی مورد نظر را تعقیب کرد و ناگهان خودرو در برخورد با گاردریل متوقف و راننده دستگیر شد.
روز گذشته رسیدگی به پرونده آدم‌ربایی متهم 28 ساله در شعبه دوم دادگاه كیفری یك استان تهران انجام شد.
در ابتدای جلسه رسیدگی، نازنین در طرح شكایت خود گفت: برای خرید ساندویچ جلوی یك اغذیه‌فروشی توقف كرده بودیم. نامزدم پیاده شد و من منتظر او بودم. به یكباره این جوان در خودرو را باز كرد و سوار شد. داد و فریاد راه انداختم، اما او روی من سلاح كشید و در یك چشم بر هم زدن، پشت فرمان نشست و خودرو را روشن كرد و گاز داد. من التماس می‌كردم كه مرا پیاده كند، اما او با قنداق اسلحه و با مشت به سر و صورتم می‌كوبید و فحاشی می‌كرد.
سپس متهم كه دارای 13 فقره سابقه كیفری سرقت و كیف‌قاپی است؛ در جایگاه دفاع قرار گرفت و گفت: اتهام آدم‌ربایی را قبول ندارم. من فقط می‌خواستم خودرو را سرقت كنم. سلاحی كه در دست داشتم پلاستیكی بود و فقط برای ترساندن شاكی آن را نشان دادم. آن روز قرص مخدر مصرف كرده بودم و كنترل اعمالم در دستم نبود. شغل من عطاری است و روز حادثه به دلیل مصرف روانگردان اقدام به سرقت كردم.
قضات دادگاه بعد از شنیدن اظهارات متهم و شاكی ختم جلسه دادرسی را اعلام كردند. رای پرونده بعد از مشورت قضات صادر خواهد شد.