باخت میلی‌متری به بحرین

صعود ایران به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی هندبال قهرمانی آسیا

باخت میلی‌متری به بحرین

شكست مقابل بحرین آن هم در یك بازی نزدیك. اصلا نمی‌شود گفت كه بچه‌ها روز خوبشان نبود، بدشانس بودند یا هر چیز دیگری. آنها نهایت تلاش خودشان را كردند و خیلی‌ها این اتفاق را تماشا كردند. رقابت با بحرین پایاپای بود و شاید اگر دروازه‌بان بحرینی‌ها نبود، ایران می‌‌توانست این تیم پرقدرت و نماینده آسیا در المپیك را با اختلاف شكست دهد.
بازی را با نتیجه 22 بر 20 باختیم، اما به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی مسابقات قهرمانی آسیا شدیم. این اتفاق در حالی افتاد كه از قبل صعود هر دو تیم قطعی شده بود و نبرد برای صدرنشینی بود كه نصیب بحرینی‌ها شد. این در حالی است كه با توجه به نتایج به‌دست آمده در سایر بازی‌ها ایران در مرحله بعد با كره‌جنوبی همگروه خواهد بود. یكی دیگر از قدرت‌های آسیا كه در رقابت‌های جهانی هم همیشه عملكرد خوبی از خودش بر جا گذاشته است.
میلاد مسائلی، یونس آثاری، پویا نوروزی‌نژاد، محمد‌رضا اورعی، علی مهدیزاده، علی رحیمی كازرونی، ا...‌كرم استكی، سجاد استكی، افشین صادقی، مهران حسینی، مجتبی حیدرپور، محمد‌امین فرهادی، سید‌علیرضا موسوی، مجتبی كرمیان، سلامان بربط، محسن بابا‌صفری، سعید حیدری‌راد و شاهو نصرتی ملی‌پوشان ایران در این رقابت‌ها هستند. هدایت تیم‌ ایران را علیرضا حبیبی به‌عهده دارد.