«میدان بهارستان» برنامه انتخاباتی شبكه 2

«میدان بهارستان» برنامه انتخاباتی شبكه 2


برنامه انتخاباتی «میدان بهارستان» از یكشنبه ۲۹ دی ساعت ۱۹و30 دقیقه از شبكه دوی سیما روانه آنتن می‌شود.
میدان بهارستان یك برنامه گفت‌وگومحور است كه در آن كارشناسان و متخصصانی در حوزه‌های مختلف ورزش، فرهنگ، اقتصاد، آموزش، امنیت، سیاست و ... نظرات و تجربیات خود را درباره راهكارهایی كه مجلس می‌تواند با استفاده از آنها در قانونگذاری و نظارت عملكردی ویژه داشته باشد، به بحث و گفت‌وگو می‌گذارند.
در این برنامه افراد با توجه به تجربیاتی كه در نهادهای مختلف به دست آورده‌اند به منظور رفع شدن مشكلات و تسهیل مسیر پیش‌رو به بحث و گفت‌وگو می‌پردازند.
كارشناسان هم مدیران سازمان‌ها، نهادها یا بازنشستگان و پیشكسوتان هر حوزه هستند كه با توجه به مجرب بودن هر یك در حوزه فعالیت‌شان به این برنامه دعوت شده‌اند. همچنین بررسی تاریخچه ده دوره گذشته مجلس، مناظره خیابانی با حضور شهروندان درباره انتخابات از دیگر بخش‌های این برنامه است.
نخستین قسمت این برنامه با نگاهی به مساله نشر و با حضور میثم نیلی مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی به مسائل درگیر در حوزه كتاب و نشر كشور می‌پردازد.
میدان بهارستان كاری است از گروه اجتماعی فرهنگی به تهیه‌كنندگی مرتضی یعقوبی و اجرای محمد سلوكی كه از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹و30 دقیقه روانه آنتن می‌شود.