حق با شماست

حق با شماست

info@jamejamdaily.ir روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

# بازار _خودرو 
زاهدی از تهران:
 نبض بازار خودرو، مخصوصا مراكز خرید و فروش دست دلالان است و با بازار گرمی سعی در افزایش قیمت خودرو دارند و باعث افزایش قیمت شده‌اند. 

 # دریافت_مالیات 
حاتمی از تهران:
 چرا دولت قانون دریافت مالیات از خانه‌های خالی و افرادی كه چندین خودرو دارند را اجرا نمی‌کند؟! این در حالی است كه مالیات در بخش‌های دیگر افزایش داشته است. این قانون یک قانون حمایتی از مردم است، اتفاقی که در عمل انجام نمی‌شود.

 # بازار_خودرو 
پناهی از تهران:
 مبلغ دریافتی ورودی پاركینگ و كارشناسی خرید و فروش خودرو در مراكز مجاز بسیار گران است. امید است در این نرخ‌ها 
تجدیدنظر شود.

جوابیه
​​​​​​​در پی درج پیامی در روز دوشنبه 30/10/98 با موضوع «وام مسکن» مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن با ارسال نمابری اعلام كرد: براساس مصوبه جدید شورای پول و اعتبار تسهیلات خرید، ساخت و جعاله مسکن از محل اوراق گواهی حق‌تقدم افزایش یافت به ترتیبی که متقاضیان خرید مسکن در شهر تهران و در حالت انفرادی تا سقف یک میلیارد ریال و در حال زوجین (زن و شوهر) تا سقف 2 میلیارد ریال می‌توانند برای خرید خانه‌های تا 25 سال ساخت استفاده کنند. همچنین بر روی هر پلاک تا سقف 400 میلیون ریال تسهیلات جعاله قابل پرداخت است. 
از طرفی این امکان برای دریافت‌کنندگان تسهیلات از محل صندوق یکم نیز وجود دارد تا به هنگام تعویض وثیقه و در صورت عدم دریافت تسهیلات جدید، بدون هیچ‌گونه محدودیتی در قدمت پلاک معرفی شده، تسهیلات قبلی خود را روی پلاک جدید منتقل نمایند. 
همچنین در صورت تعویض وثیقه از محل حساب مسکن یکم؛ امکان دریافت مابه‌التفاوت تسهیلات تا سقف اوراق حق‌تقدم با شرایط قدمت ساختمان از محل اوراق نیز امکان‌پذیر می‌باشد.