از تبار فاطمه(س) بود

از تبار فاطمه(س) بود

سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضغفان


اولین انتصاب یک خانم به عنوان معاون در تاریخ کمیته امداد محسوب شد. اوسه سال  مسوول یکی از سنگین‌ترین مسوولیت‌های اجرایی کشوربود .
 معاونت او حمایت از  یک جامعه پنج میلیون نفری مددجویان تحت پوشش را برای ارائه تمام خدمات لازم به عهده داشت. اوایل کاربعضی‌ها به‌دلیل عدم شناخت کافی، تردیدهایی داشتند. اما ایمان راسخ، تعهد، اخلاص، صداقت، ایثار وتلاش شبانه روزی از او یک مدیر پخته، وزین، متین و موفق بروز داد. دوره مدیریت این بانوی فرهیخته، سرشار از تحول در امور حمایتی کمیته امداد شد.اعتقادى به پشت میزنشینى نداشت و مدام در سفر به دورترین و محروم ترین نقاط كشور براى رسیدگى به امور ولى نعمتان این انقلاب بود.
مولا علی (ع) می‌فرمایند: فی تقلب الاحوال علم جواهرالرجال.
انصافا خانم رهبر در حوادث تلخ زلزله کرمانشاه وسیل اوایل امسال بعضی استان‌های کشور، انقلابی، قاطع، ضربتی و بی‌محابا وارد میدان شد. شخصا به دل و عمق حادثه‌ها رفت وجانانه وبا بسیج تمام ظرفیت‌های محیطی کشور به آسیب‌دیدگان رسیدگی کرد و سرافراز بیرون آمد. به قول مولانا: مردی ومردانه کردی عاقبت. ولایتمدار بود واز سویدای دل معتقد  به امام  و رهبری. در این باب با کسی ملاحظه نداشت. اونمونه یک بانوی متدین، انقلابی، ولایی، متعهد و تحصیلکرده بود. با وجود تعصب موتلفه‌ای و اصولگرایی، فراجناحی عمل کرد. رفتارش با دولتمردان، نمایندگان و سایر مسؤولان صرفا در چارچوب‌های کاری بود ومسائل جناحی را دخالت نداد. خرداد امسال برای شرکت در انتخابات مجلس طبق ضابطه باید استعفا می‌کرد. بنده یک ماه مقاومت و مخالفت کردم. نمی‌خواستم او از این ماموریت سراسر خیر وثواب دور و کمیته امداد از ایشان محروم شود. گویا ناخودآگاه بوی عاقبت این جدایی به مشام می رسید. بالاخره به‌رغم میل باطنی بنده واصرار سایرین از مسوولیت جدا شد. در انتخابات مجلس از تهران با رای بالا وبه‌عنوان نفر دوازدهم انتخاب شد. انتخاب شدن همان وگرفتار شدن در چنبره بیماری ویروس کرونا همان. می رفت بیمارستان پیامک داد: التماس دعا! درروزولادت امیرالمومنین علی(ع) ودر بهشتی به‌نام خودش (زهرا ) آرام گرفت و داغ بردل همسر وفادار، فرزندان و همکاران گذاشت.
حکم مستوری ومستی همه برخاتمت است
کس ندانست که آخر به چه حالت برود
کاروانی که بود بدرقه‌اش حفظ خدا
به تجمل بنشیند به جلالت برد
ان شاءا... باعنایت خداوند متعال، مورد مغفرت واقع و در بهشت برین ، همنشین کوثر هستی زهرای مرضیه (س) باشد.