آخرین نوروز قرن در خانه

آخرین نوروز قرن در خانه

همیشه این موقع‌ها، وقتی سال قبل بارو بندیلش را جمع می‌كرد و منتظر رسیدن سال جدید بودیم، همه‌چیز حال و هوای بهاری می‌گرفت و چشم‌انتظار بودیم برای نو شدن سال. اما امسال اوضاع كمی فرقی می‌كند، قرنطینه خانگی به دلیل شیوع کرونا باعث شده خیلی حال و هوای نوروز نداشته باشیم، اما باید كمی خودمان را جمع و جور كنیم و از در خانه ماندن‌های اجباری و لازم لذت ببریم. اگر تا قبل از این برای بازی‌های كامپیوتری و موبایلی وقت چندانی نداشتید، این روزها، فرصت مناسبی برای كسب تجربه و امتیاز است، پس دست به كار شوید كه موا‌د لازمش همان گوشی موبایلی‌ست كه همیشه به همراه دارید! در مجازیست برایتان چند بازی آنلاین را معرفی كرده‌ایم كه كارتان برای پیدا كردن یك بازی راحت‌ كرده باشیم!

شراره داودی مجازیست

شبیخون
«شبیخون» یك بازی آنلاین در سبك استراتژی است. شما در این بازی باید مقر فرماندهی خود را مدیریت كنید و استحكامات دفاعی پرقدرت بسازید تا در برابر هجوم دشمن ایستادگی كنید.
هزینه:   رایگان (پرداخت درون برنامه‌ای)
سیستم عامل:   اندروید
حجم دانلود:    ۷۷ مگابایت
سبک:    استراتژی




منچرز
این بازی آن‌قدر خوب تك‌تك جزئیات دنیای منچ را پیاده كرده كه می‌تواند تمام اعضای خانواده را سرگرم کند. در اینجا همان كاری را می‌كنید كه قبلا با منچ‌های فیزیكی انجام می‌دادید. در هر مسابقه چهار بازیكن حضور دارند و به هر كدام از آنها چهار مهره داده می‌شود. حالا با آوردن تاس 6 می‌توانید مهره‌ای را وارد مسابقه كرده، طول زمین را طی كنید و به انتها برسید. با رسیدن هر چهار مهره به نقطه‌های مشخص شده، برنده بازی می‌شوید.
هزینه :  رایگان (پرداخت درون برنامه‌ای)
سیستم عامل: IOS و اندروید
حجم دانلود: ۵۵ مگابایت
سبک: خانوادگی





كوییز آف كینگز
اگر ده سال پیش برای افزایش اطلاعات عمومی خود نیاز داشتید كتاب‌های مختلف بخوانید، حالا با كوییز آف كینگز می‌توانید یك تیر و دو نشان بزنید. هم سرگرم شوید و هم اطلاعات‌تان را افزایش دهید.  در بازی آنلاین كوییز آف كینگز بازیكن‌ها در شاخه‌های مختلف مثل ادبیات، ورزش، سرگرمی، هنر ،   سینما   از یكدیگر سؤال می‌پرسند و هر كس بیشتر جواب درست بدهد برنده
می‌شود.
هزینه:   رایگان (پرداخت درون برنامه‌ای)
سیستم عامل:    IOS و اندروید
حجم دانلود:   ۵۴ مگابایت
سبک:   كلمات و دانستنی‌ها





دبرنا
 اگر بازی قدیمی و دورهمی دبرنا را یادتان باشد، حالا دبرنای موبایلی هم همان قوانین را دارد، با این تفاوت كه هركجا باشید می‌توانید به صورت آنلاین با بیش از ۳۰ نفر بازی و رقابت كنید.
هزینه:   رایگان (پرداخت درون برنامه‌ای)
سیستم عامل:    
IOS و اندروید
حجم دانلود:   
۴۴ مگابایت
سبک:   خانوادگی




پسرخوانده
در پسرخوانده استراتژی اهمیت زیادی دارد. در بازی از میان شخصیت‌هایی كه دارید باید سه نفر را انتخاب كرده و با آنها به جنگ‌های نوبتی با رقیب می‌روید. نكته اینجاست در بازی همان قدر كه پیشرفت كارت‌هایتان مهم است، به همان اندازه نیز استراتژی‌هایی كه هنگام نبردها استفاده می‌كنید اهمیت خواهد داشت. تركیب این ویژگی با طراحی عالی شخصیت‌ها، محیط‌ها و موسیقی زیبا باعث شده تا پسرخوانده یكی از خوب‌های آنلاین بین عناوین داخلی باشد.
هزینه:  رایگان (پرداخت درون برنامه‌ای)
سیستم عامل:  اندروید
حجم دانلود:   ۸۱ مگابایت
سبک:    استراتژی



اتاق جنگ
بازی «اتاق جنگ» نسخه بومی شده‌ای از بازی War Inc  است كه با ایجاد تغییراتی در آن و هماهنگ شدن با فرهنگ داخلی، یك تجربه متفاوت از بازی استراتژیك را به وجود می‌آورد. در این بازی با فناوری‌‌های آینده و جنگ‌جهانی سوم روبه‌رو هستید كه باید با ساختن برج‌های مستحكم و آماده كردن ارتش خودتان برای به‌دست آوردن منابع ارزشمند با دشمن نبرد كنید.
هزینه:    رایگان (پرداخت درون برنامه‌ای)
سیستم عامل:    اندروید
حجم دانلود:    ۹۵ مگابایت
سبک:    استراتژی




 سفره‌چی
حتی اگر به آشپزی علاقه‌ای نداشته باشید، «سفره‌چی» می‌تواند توجهتان را جلب كند. تمركز بازی روی پختن غذاست و خودتان باید با گذاشتن مواد اولیه در ظروف مختلف غذا را آماده كنید. البته آن‌قدرها هم دست‌تان باز نیست، اما همین كه سفره چی تمام تمركزش را روی مدیریت رستوران نگذاشته و توجه بیشتری به آشپزی كرده، باعث شده تا بازی نسبت به كلیشه‌های این روزهای مدیریت حرف جدیدی برای گفتن داشته باشد.
هزینه:    رایگان (پرداخت درون برنامه‌ای)
سیستم عامل:   اندروید
حجم دانلود:   ۷۸ مگابایت
سبک:    سرگرمی




ماركرفت
«ماركرفت» همان مار و پله خودمان است كه خیلی‌های‌مان با آن خاطره داریم، حالا می‌توانید با افراد مختلف به صورت آنلاین مار و پله بازی كنید و از آن لذت ببرید.
در قسمت آنلاین به طور تصادفی سه حریف برای شما پیدا می‌شود و رقابت در بازی برای كسب جایزه آغاز می‌شود، یادتان باشد كه شروع هر بازی، هزینه ورودی مشخصی دارد كه به صورت نزولی مرتب شده است و قطعا با افزایش هزینه ورودی جایزه و سطح رقیبان بالا می‌رود.
هزینه: رایگان (پرداخت درون برنامه‌ای)
سیستم عامل: IOS و اندروید
حجم دانلود: ۴۴ مگابایت
سبک:   خانوادگی



فوتبال فانتزی
بازی فوتبال فانتزی براساس نتایج واقعی یك لیگ است. شما تیمی متشكل از بازیكنان واقعی را كه در آن دوره مسابقات بازی می‌كنند انتخاب و آنها را در مسابقات مختلف مدیریت می‌كنید. شما در هر راند براساس عملكرد بازیكنان انتخاب شده در بازیها، امتیاز كسب می‌كنید. همچنین شما می‌توانید در بازی‌های دوستانه شركت كنید و با دیگر شركت‌كنندگان آنلاین رقابت
كنید.
هزینه: رایگان (پرداخت درون برنامه‌ای)
سیستم عامل:   IOS و اندروید
حجم دانلود:    ۹ مگابایت
سبک:    ورزشی




دریفت
اگر اهل ماشین‌سواری و مسابقه باشید، «دریفت» انتخاب مطمئنی برایتان خواهد بود. ماشین‌تان را انتخاب می‌كنید، به شكلی كه دلتان خواست آن را اسپرت كنید  و حالا وقت زدن به جاده است! تمام مسابقات دریفت در محیطی شهری برگزار می‌شوند و با هدف «اول شدن» پا به میدان رقابت‌ها می‌گذارید. البته به جز دور مسابقه‌ای آنلاین، می‌توانید مرحله داستانی را انتخاب كنید و با شخصیت‌‌های داستان مسابقه بدهید.
هزینه:    رایگان (پرداخت درون برنامه‌ای)
سیستم عامل:   IOS و اندروید
حجم دانلود:    ۱۱۱ مگابایت
سبک:  رانندگی