حق با شماست

حق با شماست

#دولت_الکترونیک
والی از اصفهان:
دولت محترم، پیشرفت کمی در توسعه دولت الکترونیک داشت و از اهداف ترسیم شده بسیار عقب است. امیدوارم در یک سال باقیمانده عمر دولت، گام‌های بلندی در این راستا بردارد.

#خاموشی_جاده
توکلی شهمیرزادی از کرج:
جاده ابریشم کرج، حدفاصل باسکول تا شهرک ابریشم فاقد روشنایی، گاردریل و آسفالت مناسب است. مسؤولان محترم رسیدگی کنند.

#ترس_بورس
گرامی از تهران:
 ترساندن مردم از بازار سرمایه توسط کارشناسان، باعث خروج مردم از این بازار شده است و شاهد هجوم دوباره مردم به بازار ارز، سکه، طلا، خودرو و مسکن هستیم.

#ترافیک_هراز
فلاحی از تهران:
تک‌بانده بودن بعضی از قسمت‌های جاده هراز معمولا باعث ایجاد ترافیکی سنگین می‌شود. از مسؤولان درخواست می‌کنیم هرچه زودتر با دو بانده کردن همه بخش‌های این جاده، از بار ترافیکی آن بکاهند.

#سبقت_تصادف
صابری از ساری:
خودروهای سنگین که با سرعتی بسیار کم در جاده فیروزکوه تردد می‌کنند، گاهی از هم سبقت می‌گیرند که باعث کاهش سرعت ناگهانی خودروهای دیگر و افزایش تصادفات می‌شود.

#پارک_خطرناک
طهماسبی از تهران:
متاسفانه برخی رانندگان، خودروی خود را در خیابان منتهی به  بزرگراه باقری جنوب از سمت ورودی بزرگراه زین‌الدین، در حاشیه مسیر متوقف می‌کنند و این موضوع باعث ترافیک و سد معبر می‌شود.

#کمبود_پارکینگ
ضمیری از تهران:
 به علت نبود پارکینگ عمومی مناسب  و با توجه به اداری و تجاری بودن منطقه میرداماد، شهروندان برای پارک خودرو مشکلات زیادی دارند. همچنین چند پارکینگی که در این منطقه وجود دارد نیز مبالغ بالایی برای هر ساعت دریافت می‌کنند.

#کارت_ملی_هوشمند
صفری از گرمسار:
چه زمانی مشکل صدور کارت ملی هوشمند حل می‌شود؟ بیش از یک سال است منتظر دریافت کارت ملی هستم، ولی هنوز خبری از آن نیست.