کامیابی‌نیا: از بازگشت به فوتبال بی‌نهایت خوشحالم

کامیابی‌نیا: از بازگشت به فوتبال بی‌نهایت خوشحالم

پرسپولیسی‌ها به دنبال بازگشت به لیگ‌برتر هستند و البته در این میان کمال کامیابی‌نیا از همه خوشحال‌تر است. او جزو معدود بازیکنان باقی‌مانده در این تیم است که می‌تواند چهارمین قهرمانی پیاپی را همراه با پیراهن سرخ خود جشن بگیرد. کمال از این اتفاق احساس خوبی دارد. با او برای دقایقی به صحبت پرداختیم که می‌خوانید.


 به نظر می‌رسد اوضاع تمرینات و بازگشت به شرایط بدنی و تاکتیکی بهتر از قبل شده. چه نظری در این مورد داری؟
بله، امیدوارم که این طور باشد. البته همه مان می‌دانیم که کرونا در کشورمان از بین نرفته و شاید حتی در برخی شهرها اوضاع بدتر هم شده باشد اما همان‌طور که باقی اصناف به کارشان مشغول شده‌اند، ما هم کاملا آماده بازگشت به لیگ هستیم.
 همه می‌گویند کمال از باقی بازیکنان بابت بازگشت به لیگ خوشحال‌تر است. این موضوع واقعیت دارد؟
من به شخصه بی‌نهایت از بازگشت به بازی‌ها خوشحالم چون اعتقاد دارم این اتفاق می‌تواند برای ما یک قهرمانی دیگر هم در پی داشته باشد.
اما هنوز صدای اعتراض بقیه باشگاه‌ها به آسمان بلند است!
همان‌طور که همه‌مان می‌دانیم برخی باشگاه‌ها بهانه‌هایی برای فرار از لیگ دارند ولی همه باید بدانیم که شروع دوباره مسابقات سود بیشتری دارد. شاید اگر رقابت‌های این فصل برگزار نشود، سال آینده هم امکان برگزاری نداشته باشد ؛ در این صورت همه ضرر می‌کنیم. باید به روزهایی فکر کنیم که امکان داشته شرایط بدتری پیش بیاید. با پیشگیری و رعایت تمام اصول بهداشتی و ایمنی برای مبارزه با کرونا، می‌توانیم شرایط بهتری برای خودمان بسازیم. از طرفی، خدا را شکر می‌کنم که وضعیت از این بدتر نشده و حالا می‌توانیم آماده آغاز دوباره بازی‌ها شویم. بالاخره نباید فراموش کرد که شغل ما فوتبال است و باید از این راه نان دربیاوریم، پس بهتر است با شروع دوباره مسابقات مثل همه فوتبالیست‌های حرفه‌ای کنار بیاییم.
و قهرمانی شما قطعی است؟
اگر خدا بخواهد با دو، سه برد دیگر به قهرمانی می‌رسیم چون نزدیک به این افتخار هستیم. البته هنوز معتقدم که پرسپولیس استحقاق بسیار زیادی برای کسب این عنوان دارد چون در این فصل با تمام وجود جنگیدیم اما نباید همه چیز را تمام شده بدانیم چون در این صورت شانس رسیدن به قهرمانی را از خودمان سلب می‌کنیم. در حال حاضر باید همه تلاش و تمرکزمان کسب چهارمین قهرمانی باشد.
بازی‌های آسانی هم در پیش دارید!
اتفاقا بازی‌های‌مان بسیار سخت و دشوار است، ولی ما تسلیم نمی‌شویم و باز هم می‌خواهیم به قهرمانی دیگری در لیگ ایران برسیم. شخصا فکر می‌کنم این قهرمانی برای همه ما یک اتفاق تاریخی است زیرا تا به حال امکان نداشته که یک تیمی در لیگ ایران چهار بار پشت سر هم به قهرمانی سطح اول لیگ برسد.