مرور 6 شاهكار از میراث ادبیات در رادیو تهران

مرور 6 شاهكار از میراث ادبیات در رادیو تهران


شش كتاب خواندنی و شنیدنی از ادبیات كلاسیك ایران در برنامه «كتاب شب» رادیو تهران با صدای بهروز رضوی معرفی و مرور می‌شوند.
به گزارش روابط‌عمومی رادیو تهران؛ محمدباقر رضایی، سردبیر برنامه ضمن اعلام این خبر گفت: این كتابها در نوع خود، آثار ممتازی هستند كه آشنایی با آنها سود فراوانی دربرداشته و می‌توانند ما را ضمن آن كه با جوانب گوناگون زندگی و مناسبات مردم سرزمینمان آشنا می‌كنند، رهیافت‌های ارزشمندی را نیز برای زندگی امروز در اختیارمان بگذارند.
اسامی و روز پخش كتاب‌هایی كه به‌طور تفصیلی در این برنامه معرفی و مرور می‌شوند به این صورت اعلام شده است: یكشنبه دوم آذر، ذخیره الملوك، اثر میرسیدعلی همدانی با تصحیح دكتر سیدمحمود انواری؛ دوشنبه سوم آذر، فارسنامه ناصری، اثر میرزاحسن حسینی‌فسایی با تصحیح دكتر منصور رستگار فسایی؛‌ سه‌شنبه چهارم آذر، تحفه‌الغرایب، اثر محمدبن‌ایوب طبری با تصحیح جلال متینی؛ چهارشنبه پنجم آذر، تذكره‌الاولیاء، اثر عطار نیشابوری با تصحیح دكتر محمد استعلامی و پنجشنبه ششم آذر، دستورالوزاره، اثر محمود بن‌محمد بن‌حسین اصفهانی با تصحیح دكتر رضا انزابی‌نژاد.
این مجموعه شش قسمتی با سردبیری و نویسندگی محمدباقر رضایی، تهیه‌كنندگی زرین كشاورز و گویندگی بهروز رضوی، در گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران تولید شده است.
ساعت پخش آن هم 23 و 30دقیقه روی موج اف‌ام ردیف 94مگاهرتز یا موج ای‌ام ردیف 1332كیلوهرتز خواهد بود.