پویشی که سراسری شد

پویشی که سراسری شد

خبر حرکت زیبای گروه جهادی کهف‌الحسن در منطقه شهیدرجایی مشهد که به رسانه‌ها درز کرد، گروه‌های جهادی متعددی در سراسر کشور از آن استقبال کردند، تا سرآغازی بر اجرای یک پویش کشوری باشد. بچه‌های گروه جهادی باب‌الحرم استان تهران، گروه جهادی استان قم و قزوین از مهم‌ترین گروه‌هایی بودند که اجرای طرح به حساب حاج‌قاسم را در مناطق کم‌برخوردار شهرهای خود آغاز کردند.
محمد معمارزاده، مسؤول گروه جهادی باب‌الحرم شهرری که اجرای این طرح را در استان تهران کلید زده درباره اجرای طرح به ما می‌گوید تاکنون در مناطق محروم شهرری و همچنین منطقه قلعه‌نو تهران و ورامین طرح را اجرایی و با پرداخت 10میلیون تومان، قبوض 100خانوار تنگدست در این مناطق را پرداخت کرده‌اند.
در قم، مرکز نیکوکاری مسجد حضرت‌علی‌اصغر (ع)، طرح پرداخت قبوض را شروع کرده و حسین رشیدی، مسؤول این گروه جهادی به ما می‌گوید از یک ماه پیش پرداخت قبض آب و برق و گاز خانوارهای پرجمعیت منطقه خاک‌فرج  یا افراد بیکار و یا خانواده‌هایی را که سرپرست‌شان فوت شده یا در زندان به‌سر می‌برند شروع کرده‌اند و تاکنون با پرداخت بیش از یک‌میلیون‌تومان قبوض 15خانوار را صفر کرده‌اند.  
در قزوین اما این طرح توسط اداره تبلیغات‌اسلامی استان در حال انجام است و حجت‌الاسلام جواد زهرایی، مدیر این اداره می‌گوید: خیرین تاکنون بیش از ۱۵۰میلیون تومان کمک کرده‌اند تا بتوانیم اجاره عقب‌افتاده و هزینه‌های آب، برق و گاز نیازمندان را پرداخت کنیم.