قتل پسر جوان در دفتر کارش

قتل پسر جوان در دفتر کارش


کشف جسد مرد جوان در دفتر کارش در شمال تهران، پلیس را با معمایی جنایی روبه‌رو کرد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، شامگاه جمعه نوزدهم دی امسال یکی از ماموران کلانتری نیاوران  در تماس با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران  از مرگ مشکوک پسر 33 ساله‌ای در طبقه اول خانه دو طبقه ویلایی خبر داد. زمانی که بازپرس جنایی و تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای بررسی ماجرا در آنجا حاضر شدند، مشاهده کردند جسد پسر جوان در طبقه اول که او در آنجا کار می‌کرده افتاده است.  بررسی‌های اولیه از محل کشف جسد که یک دفتر فنی و مهندسی بود نشان داد، آنجا به‌هم ریخته و وسایلی از آنجا سرقت شده است.
مادر مقتول در جریان تحقیقات پلیسی گفت: همراه دو پسرم در طبقه بالای این خانه ویلایی زندگی می‌کردیم. طبقه اول نیز محل کار پسر فوت شده‌ام بود او در آنجا کارهای فنی و مهندسی‌اش را انجام می‌داد. امروز به دفتر کارش رفت، اما دیگر خبری از او نشد. چند بار با تلفنش تماس گرفتم، اما جوابی نداد. از پسر دیگرم خواستم به آنجا برود که او سراسیمه بازگشت و خبر داد، برادرش زخمی در دفتر کارش افتاده است. خودم را به طبقه اول رساندم و با اورژانس تماس گرفتم که وقتی امدادگران آمدند، مرگ او را تایید کردند.  با دستور قضایی قرار شد تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران دوربین‌های محل حادثه را بازبینی کرده و از خانواده مقتول تحقیق کنند.
مصطفی واحدی، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: پرونده‌ای در دادسرا تشکیل شده و تحقیقات برای دستگیری عامل یا عاملان این جنایت ادامه دارد.