قاتل سریالی کودکان پاکدشت در «نردبان»

قاتل سریالی کودکان پاکدشت در «نردبان»


سلیم غفوری، مدیر شبکه افق مهمان قسمت جدید برنامه«نردبان» است و درباره وضعیت سینمای مستند ایران صحبت می‌کند.
به گزارش روابط عمومی شبکه مستند،
بیست و هشتمین قسمت از فصل جدید برنامه تلویزیونی نردبان، جمعه 3بهمن‌ روی آنتن شبکه مستند می‌رود.  سید سلیم غفوری، مدیر شبکه افق مهمان برنامه است. او در گفت‌وگو با حامد شکیبانیا از وضعیت سینمای مستند ایران سخن گفته و نگاهی موشکافانه به مستندهای شهری به‌ویژه در چهاردهمین دوره سینماحقیقت دارد. غفوری، داور چهاردهمین جشنواره امسال سینماحقیقت بود.
مهمان دیگر نردبان این هفته پیروز کلانتری، مستندساز باسابقه کشور است. او ضمن صحبت درباره مستندهای شهری درباره دو فیلم مستند خود به‌نام «سالینجرخوانی در پارک شهر» و «تهران چند درجه ریشتر» صحبت کرد.
در این قسمت از برنامه با میکائیل دیانی، کارگردان مستند «بیجه» نیز گفت‌وگو شده است. این فیلم مستند به آسیب‌های اجتماعی کودکان حاشیه‌نشین پرداخته و پرونده بیجه، قاتل سریالی کودکان پاکدشت را پس از
۱۵ سال بازخوانی می‌کند.نردبان، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که تلاش می‌کند به فیلم و عکس مستند با نگاهی تخصصی توجه کند. این برنامه با اجرای محمد (حامد) شکیبانیا، کارگردانی و تهیه‌کنندگی اصغر احمدپور و فاطمه بوربور با آیتم‌هایی متنوع، جمعه‌ها ساعت۱8 روی آنتن شبکه مستند می‌رود.