توئیت فوتبالی

توئیت فوتبالی

مهرداد میناوند، پیشکسوت پرسپولیس که کلا در فضای مجازی معمولا جنجال‌ساز است به دلیل ابتلا به بیماری کرونا به قرنطینه رفته است.
 مهدی رسول‌پناه، رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به دلیل انتشار ویدئوهای جنجالی و ادعاهای تند علیه یحیی گل محمدی و بعضی بازیکنان پرسپولیس از طرفداران این تیم عذرخواهی کرد. او در همین حال اعلام کرد استعفا نداده و به کارش ادامه می‌دهد.

 توماس فرانک، سرمربی تیم برنتفورد با تعریف و تمجید از سامان قدوس گفت: «او بسیار جاه‌طلب است. هم قدوس و هم ما می‌دانیم که او سطح بالاتری دارد. سامان به ثبات در بازی و تمرین نیاز دارد. او بهتر و بهتر می‌شود.»
دیروز خبر رسید پنج نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال یعنی حیدر بهاروند، شهاب‌الدین عزیزی خادم، علی کریمی، کیومرث هاشمی و مصطفی آجرلو تأیید صلاحیت شدند. ساعاتی بعد از انتشار این خبر اما فدراسیون فوتبال در بیانیه‌ای به تکذیب آن پرداخت و اعلام کرد 19 بهمن ماه تازه اسامی تأیید شده اعلام خواهد شد.
 احمد مددی، مدیرعامل استقلال با حمایت از محمود فکری گفت: «از روز اول بنده و اعضای هیات مدیره گفته‌ایم که از آقای فکری و برنامه‌های ایشان حمایت می‌کنیم. سرمربی محترم هم در صحبت‌های قبل از بازی با تراکتور به این نکته اشاره کرد و ان‌شاءا... این همدلی و یکدلی منجر به کسب جام و شادی دل هواداران خواهد شد.»

 پرویز مظلومی با انتقاد از برنامه لیگ برتر گفت چرا پرسپولیس که دو بازی کمتر از آنها دارد باید دو روز بیشتر استراحت کند؟ ابراهیم شکوری، معاون اجرایی و سخنگوی پرسپولیس اما با انتقاد از این حرف‌ها گفت: «لطفا درباره تیم خود صحبت کنید. استفاده از نام تیم‌های بزرگ برای خودنمایی و ناله‌های نخ‌نما، ترفند مناسبی برای رسیدن به اوج نیست.»