آفیس‌پاد؛ دورکاری به سبک نیسان

آفیس‌پاد؛ دورکاری به سبک نیسان

با ادامه محدودیت‌ها و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی ناشی از همه‌گیری بیماری کووید-19، نیسان اخیرا از مدل مفهومی آفیس‌پاد (Office Pod) رونمایی کرده که یک دفتر کار متحرک ویژه دورکاری و کار در خانه است. به گزارش خودروبانک، افراد می‌توانند در آفیس‌پاد به فعالیت‌های خود بپردازند یا با بیرون ‌آوردن میز کار از این خودرو، ادامه فعالیت خود را در طبیعت پیگیری کنند.
مدل مفهومی آفیس‌پاد نیسان بخشی از تازه‌های این شرکت است که در نمایشگاه خودرو توکیو 2021 به نمایش درآمده است. این نمایشگاه به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا در ژاپن به صورت مجازی برگزار می‌شود.
مدل مفهومی آفیس‌پاد ان‌وی350 (NV350) در حقیقت یک ون همه‌جا‌ رو است که می‌تواند نقش دفتر کار متحرک شخصی را ایفا کند. درون این دفتر کار، میز و صندلی، رایانه و دستگاه قهوه‌ساز تدارک دیده شده است تا تمام جوانب یک دفتر کار واقعی را در آفیس‌پاد
 شاهد باشیم.
رانندگان می‌توانند وقتی از فضای داخلی خودرو خسته شدند، دفتر کار خود را از قسمت عقبی ون خارج کرده و ادامه کار خود را در محیط پیگیری کنند. این ون به لاستیک‌های آج‌دار مجهز شده و از این‌رو می‌تواند از مسیرهای صعب‌العبور گذر کند. حتی برای مواقع استراحت نیز راهکاری در این دفتر کار متحرک اندیشیده شده و آن یک بالکن با چتر و صندلی راحتی است.