حق با شماست

حق با شماست

#پارکینگ_تهران
نادری از تهران:
چرا مدیران شهری تدبیری برای ضابطه‌مند کردن همه پارکینگ‌های شهر انجام نمی‌دهند؟ در معابر جای پارک پیدا نمی‌شود و هر پارکینگ نیز قیمت متفاوتی دارد.

#آتش_سوزی_جنگل
نصیری از گیلان:
چند روز گذشته جنگل‌های شمال کشور دوباره طعمه حریق شد. چرا مدیران از حوادث گذشته درس نمی‌گیرند و برای مراقبت از جنگل‌ها آماده نیستند؟

#پمپ_بنزین
اشتری از تهران:
به نظر می‌رسد نظارتی روی عملکرد جایگاه‌های سوخت کلانشهر تهران نیست و برخی از آنها هوای بیشتری وارد باک خودروها می‌کنند. اگر در شرایط یکسان خالی بودن باک در دو پمپ‌بنزین متفاوت بنزین بزنید، متوجه این ماجرا خواهید شد.

#137- مشکلات
یک شهروند از تهران:
سامانه 137 شهرداری تهران به تماس‌های مردمی توجه چندانی نمی‌کند. بنده بارها درباره پاکسازی جوی آب و تعمیر جداول، با این سامانه تماس گرفته‌ام اما نتیجه‌ای حاصل نشده است.

#مدیریت_باد
اردکانی از تهران:
این روزها با وزش باد اندکی از آلودگی هوای کلانشهری مانند تهران کم شده است. کاش مدیران نگذارند شرایط آلودگی هوا دوباره خطرناک شود و در روزهای پاک نیز به فکر کاهش آلاینده‌ها باشند.

#  اکسیژن_ برق
اردستانی از تهران:
پسر من بیماری کرونا گرفته است و هنوز بعد از گذشت یک ماه از کپسول اکسیژن برای نفس کشیدن استفاده می‌کند اما در این روزها که برق بدون هیچ اطلاع‌رسانی قبلی می‌رود، فرزند من بدون استفاده از دستگاه اکسیژن، لحظه‌به‌لحظه به مرگ نزدیک می‌شود. واقعا کسی نمی‌داند این قطعی برق  چه صدماتی می‌تواند به افراد بزند و حتی خانواده‌ای را عزادار کند؟

 # تداوم_ محدودیت
شفیعی از رودسر:
حالا که شهرها به وضعیت زرد و آبی رسیده است، چرا دوباره مسیرها باز می‌شود و محدودیت‌ها کم می‌شود؟ مشخص است که با برداشته شدن محدودیت‌ها دوباره همه‌چیز مثل روز اول می‌شود. بهتر نیست این محدودیت‌ها تا به رنگ سفید درآمدن همه شهرها ادامه پیدا کند؟