آتش زدن همسر به خاطر 2 دانگ خانه

آتش زدن همسر به خاطر 2 دانگ خانه


مرد خشمگین به‌خاطر اختلاف بر سر دو دانگ خانه، همسرش را به آتش کشید و به قتل رساند.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت 13 و 30 دقیقه سه‌شنبه آخرین روز دی‌ماه امسال یکی از ماموران کلانتری جوادیه در تماس با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران خبر داد زنی 36 ساله‌ای که از پنج روز پیش به خاطر آتش‌سوزی در خانه‌اش دچار سوختگی شده بود، در بیمارستان فوت کرده است.
شواهد نشان می‌دادکه آتش‌سوزی خانه عمدی بوده و این حادثه مرگبار را شوهرش رقم زده و ناپدید شده است. تیم جنایی راهی خانه این زن شده و متوجه شدند وسایل خانه به‌طور کامل در آتش سوخته و شوهر این زن نیز
گریخته است.
یکی از همسایه که شاهد جنایت بود به افسر تحقیق گفت: در خانه بودم که صدای مشاجره زن جوان و شوهرش را شنیدم آنها مدتی بود که سر دو دانگ خانه با هم اختلاف داشتند. آن روز دوباره صدای مشاجره‌شان را شنیدم. شوهرش با بچه هفت ساله‌شان بیرون رفت و بعد از زمان کوتاهی بازگشت و با زهم درگیر شدند که این بار صدای کمک‌خواهی زن جوان بلند شد.
وی افزود: «بعد هم صدای انفجار آمد. از خانه که بیرون آمدم، با شعله‌های آتش در خانه همسایه رو‌به‌رو شده و با اورژانس و آتش‌نشانی تماس گرفتم. بعد از خاموش شدن شعله‌های آتش این زن به بیمارستان منتقل شد که در آنجا بر اثر شدت سوختگی جان باخت.»
این درحالی بود که بقیه همسایه‌ها نیز گفته‌های او را در ارتباط با آتش‌سوزی عمدی از سوی مرد همسایه تایید کردند.
ماموران در بازبینی دوربین‌های مداربسته و ادامه تحقیقات پی بردند، اختلاف زن کشته شده و شوهرش که کارمند یک اداره دولتی بوده بر سر دو دانگ از خانه بوده و همان روز شوهرش فرزند هفت ساله‌شان را در خودرویش گذاشته و بعد یک 20 لیتری بنزین را از داخل خودرو برداشته سمت خانه رفته و بنزین را روی همسرش و وسایل خانه ریخته آنجا را به آتش کشیده و همراه فرزندش به مکانی نامعلوم
رفته است.
حبیب‌ا... صادقی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر  به جام‌جم گفت: پرونده برای تحقیقات بیشتر به اداره دهم پلیس آگاهی تهران ارسال شده و تحقیقات برای یافتن مرد همسرکش که با فرزندش ناپدید شده ادامه دارد.