کارهای بیرون از خانه با بلوپیک

جابه‌جایی امن کالای سبک با موتور، انجام کارهای اداری و خرید روزمره خانه، همه با یک نرم‌افزار

کارهای بیرون از خانه با بلوپیک

امروزه نرم‌افزارهای نوپا به قدری متنوع شده‌اند که ممکن است زمینه فعالیت خیلی از آنها حتی به ذهنتان هم نرسد. با این حجم از تنوع، این‌طور به نظر می‌رسد که در همه زمینه‌ها یک یا چند نرم‌افزار همراه وجود دارد. به‌همین دلیل اگر کسی بخواهد کسب‌وکار خودش را در این حوزه راه‌اندازی کند، ممکن است فکر کند دیگر فضایی برای نوآوری و ارائه ایده‌های بکر وجود ندارد. اما جالب است بدانید یکی از روش‌های خلاقانه برای حل این مشکل «ادغام» است.
ادغام دو یا چند قابلیت مختلف یا حتی ادغام چند نرم‌افزار با یکدیگر، می‌تواند ارزش جدیدی را به‌وجود بیاورد. در همین راستا اخیرا شاهد ادغام محصولات مختلف از یک یا چند شرکت و ارائه یک نرم‌افزار جامع یا «سوپر اپلیکیشن» هستیم که به کاربر اجازه می‌دهد با نصب فقط یک نرم‌‌افزار روی گوشی، ضمن اشغال فضای کمتری از حافظه ابزار، بتواند بسیار آسان‌تر از قبل به چند قابلیت مختلف دسترسی داشته باشد.
«آسایی ژیانی شین» نام شرکتی است که با طراحی و ساخت نرم‌افزار نوپای «بلوپیک» در زمینه حمل‌ونقل آنلاین کالا با موتورسیکلت فعالیت می‌کند. اما چیزی که آن را از ده‌ها نرم‌افزار پیک‌موتوری اینترنتی دیگر متمایز می‌کند، این است که اعضای تیم «بلوپیک» تنها به همین ویژگی بسنده نکرده‌اند و پیک‌موتوری آنلاین را با چند قابلیت ادغام کرده‌اند.
به این ترتیب آنها توانسته‌اند در این بازار به‌شدت رقابتی، نام خود را مطرح کنند.

دستیار همه‌کاره
برای کارهای بیرون از خانه
آرمین افتخار، مدیرعامل شرکت «آسایی ژیانی شین» و بنیان‌گذار نرم‌افزار همراه «بلوپیک» است. او و همکارانش با تأسیس این شرکت در شهر سنندج، ارائه خدمات خودشان را از سال 1398 در منطقه غرب کشور شروع کردند. افتخار درباره قابلیت‌های نرم‌افزار «بلوپیک» می‌گوید: «هدف ما طراحی و ساخت نرم‌افزار همراهی بود که بتواند تقریبا از خروج کاربران از منزل جلوگیری کند! «بلوپیک» نرم‌افزاری است که علاوه بر حمل‌ونقل ایمن و سریع کالاهای سبک با موتورسیکلت، در انجام کارهای اداری خارج از منزل نیز به شما کمک می‌کند. به این ترتیب که شما با قیمتی بسیار ارزان‌تر از سرویس‌های مشابه سنتی یا آنلاین، می‌توانید بسیاری از کارهایتان را به ما بسپارید. برای مثال مراجعه به اداره‌ها و پیگیری روندهای اداری، نوبت گرفتن یا انجام نیابتی کارهای بانکی، ارسال مرسولات پستی و به سرانجام رساندن بسیاری دیگر از فرآیندهای زمان‌بر و وقت‌گیر خارج از منزل که حضور فیزیکی شما برای انجام آنها ضرورتی نداشته باشد.»
او همچنین ادامه می‌دهد: «یک قابلیت مهم که وجه تمایز دیگر «بلوپیک» است، خرید اقلام روزمره خانه برای کاربران است. درواقع شما می‌توانید فهرست خریدهای روزانه خود و همچنین نشانی فروشگاهی که از آنجا خرید می‌کنید را در اختیار «بلوپیک» قرار دهید تا ما آنها را تهیه کنیم و برایتان به خانه بیاوریم.»

«بلوپیک» خیال شما را آسوده می‌کند
آرمین افتخار، مزایای نرم‌افزار «بلوپیک» را این‌گونه برمی‌شمارد: «علاوه بر صرفه‌جویی در زمان که مشخصا مزیت اصلی نرم‌افزار «بلوپیک» است، ما به پاس اطمینان و اعتماد مشتریان‌مان و همچنین به رسم امانت‌داری، همه محموله‌هایی که برای جابجایی به ما سپرده می‌شود را بیمه می‌کنیم. به این ترتیب اگر کوچک‌ترین مشکلی برای کالای مشتری رخ بدهد، شرکت ما تمام هزینه آن را پرداخت کرده و خسارت مشتری را
جبران می‌کند.»
او ادامه می‌دهد: «ویژگی دیگر «بلوپیک»، کیفیت بالای خدمات ارائه شده از سوی سفیران ماست. ما پیش از استخدام سفیران، تمام سوابق آنها را به شکل دقیقی بررسی می‌کنیم و در تلاشیم تا با اخلاق‌ترین و با انرژی‌ترین افراد را به عنوان سفیر بلوپیک انتخاب کنیم. همچنین برای بالابردن سطح کیفی سفیران‌مان، در ابتدای همکاری دوره آموزشی یک روزه‌ای را برای آنها برگزار می‌کنیم تا مطمئن شویم ارائه خدمات و برخورد با مشتریان به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد. البته به پاس کیفیت بسیار بالایی که سفیران ما از خود نشان می‌دهند، ما هم در پرداخت دستمزد آنها بالاترین حد ممکن را نظر می‌گیریم؛ به‌طوری که در میان کسب‌وکارهای مشابه، سفیران بلوپیک بیشترین درآمد را دارند.»

مسیر ترسیم شده برای «بلوپیک»
در حال حاضر تیم فنی «بلوپیک» از چهار متخصص در زمینه نرم‌افزار و برنامه‌نویسی، چهار نفر در بخش پشتیبانی، یک گرافیست، یک مدیر اجرایی و یک نفر هم به‌عنوان مدیر شبکه‌های اجتماعی تشکیل شده است. با تلاش بی‌وقفه این تیم حرفه‌ای، مدیرعامل شرکت امیدوار است به‌دنبال استقبال بسیار خوب کاربران و رشد سریع نرم‌افزارشان، مسیر روشنی پیش روی آنها قرار داشته باشد. آرمین افتخار درباره روند آینده «بلوپیک» می‌گوید: «ما تا کنون سه به‌روزرسانی برای نرم‌افزارمان عرضه کرده‌ایم و یک به‌روزرسانی جدید هم تا پایان سال جاری ارائه خواهیم کرد. در به‌روزرسانی جدید، قابلیت «ثبت سفارش تلفنی» به نرم‌افزار اضافه خواهد شد که امیدواریم ضمن کاربرپسندترشدن آن، گام بلندی در جهت ارتقای کیفی محصول برداشته شود.»
او ادامه می‌دهد: «باز هم در راستای کاربرپسندتر شدن «بلوپیک» یک طرح توسعه‌ای ویژه که در دستور کار ما قرار دارد، طراحی سامانه «سوپرمارکت آنلاین» است. با اجرای این طرح مشتری می‌تواند برای خرید وسایل روزمره خانه، با سرعت زیادی اجناس مد نظرش را از طریق این سامانه انتخاب کند تا لیست خریدش به آسانی هرچه تمام‌تر آماده شود.»
مدیرعامل شرکت «آسایی ژیانی شین» در خصوص گسترش ابعاد شرکت تحت مدیریتش می‌گوید: «آماده هستیم کسب‌وکارمان را فراتر از مرزهای کشور توسعه دهیم. برای این کار در حال فراهم‌کردن مقدمات و ایجاد زمینه‌هایی هستیم که بتوانیم هرچه سریع‌تر شعب «بلوپیک» را در کردستان عراق و استانبول ترکیه راه‌اندازی کنیم. امیدواریم ورود ما به حوزه صادرات دانش فنی و مهندسی، بتواند بستر مناسبی در جهت ارزآوری برای کشور عزیزمان ایجاد کند.»