همکاری‌های تازه کمیته امداد و  امور استان‌‌ها

همکاری‌های تازه کمیته امداد و امور استان‌‌ها


معاون امور استان‌های رسانه ملی گفت: عدالتخواهی یکی از مهم‌ترین اهداف انقلاب اسلامی‌بوده و هست و بر همین اساس این ویژگی در رأس برنامه‌های رسانه ملی در بخش‌های مختلف خصوصا مراکز استانی صداوسیما قرار دارد.
به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر علی دارابی در آستانه برگزاری جشن عاطفه‌ها در سراسر کشور نشست مشترک با رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره پیشتازان این نهاد انقلابی، زنده یاد حبیب‌ا... عسکراولادی، زنده‌یاد سیدرضا نیری و دیگر مدیران و روسای کمیته امداد اظهار کرد: از 160 شبکه رادیویی و تلویزیونی رسانه ملی، 81 شبکه زیرمجموعه معاونت امور استان‌ها هستند و در راستای اهداف و آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی‌که کمک به محرومان و مستضعفان است، تلاش می‌کنند.
وی افزود: دو نهاد کمیته امداد و حساب 100 امام(ره) که در زمان حیات مبارک ایشان و به نام ایشان مزین شد، موجب دلگرمی محرومان و مستضعفان بوده و هستند و در این بین سازمان صدا و سیما را نیز می‌توان همراه همیشگی کمیته امداد دانست، هر دو مددکار هم در راستای خدمت به مردم گام برمی‌دارند و تلاش هر دو سازمان این است که باری از روی دوش نیازمندان بردارند. دارابی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور خیرین و نیکوکاران در برنامه‌های مختلف گفت‌وگومحور رسانه ملی به خصوص شبکه‌های استانی عنوان کرد: البته این مساله مختص برنامه‌های گفت‌وگومحور نیست بلکه معرفی این الگوها در قالب‌های دیگر همچون فیلم و سریال و مستند هم در دستور کار قرار دارد.
معاون امور استان‌های رسانه ملی از رونمایی 30اثر مستند پیرامون خیرین در سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) خبر داد و افزود: همکاری صدا و سیمای استان‌ها و کمیته امداد در طول سال ادامه خواهد داشت و مربوط به مناسبت‌ها و جشن‌های نیکوکاری و عاطفه‌ها نیست.
دارابی در ادامه به پیشرفت‌های ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف اشاره و ابراز کرد: تولید واکسن کرونا یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است که توسط نهادهای انقلابی و علمی‌کشور در حال انجام است.
سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان این‌که به وجود چنین صدا و سیمایی افتخار می‌کنیم، گفت: رسانه ملی واقعا راهگشا و کارساز عمل کرده و در رفع محرومیت‌ها و کمک به دیگران پیشتاز بوده است. بختیاری با تاکید بر این‌که ما می‌خواهیم رسانه ملی در مورد فعالیت‌هایمان روایت‌گر صادقی باشد عنوان کرد: هنرمندان متعدد و توانمندی در قالب شبکه‌های گوناگون صدا و سیما فعالیت می‌کنند که با تخصص و مهارت خود می‌توانند این هدف را محقق کنند. وی از ایجاد نهاد حمایتی مراکز نیکوکاری در 80دانشگاه کشور خبر داد و گفت: هدف این است که مدیریت دانش را در پهنه اقتصاد مقاومتی و با هدف کمک به نیازمندان ساماندهی کنیم.