مربای شیرین شنیدنی شد

10کتاب از نویسندگان و مترجمان نامدار ایرانی به صورت صوتی منتشر شد

مربای شیرین شنیدنی شد



موسسه نوین‌کتاب گویا اعلام کرده در بهمن‌ماه ۱۰عنوان کتاب‌صوتی‌جدید در این موسسه منتشرشده‌است. این آثار در موضوعات مختلفی هستند تا سلیقه مخاطبان متفاوت را برآورده کنند؛ اعم از روان‌شناسی، داستان، تاریخ، رمان، کسب و کار.
از جمله کتاب‌های صوتی این مجموعه می‌توان به مربای شیرین، زمستان ۶۲، گفت‌وگو با شیاطین، خاک بکر، قصه عشق، قوی سیاه،
نه آدمی، موهبت کامل نبودن، احتیاط در ریسک کردن است و زندگی خود را طراحی کنید اشاره کرد. این خبر را ایسنا منتشر کرده و توضیح داده که کتاب صوتی گفت‌وگو با شیاطین نوشته ریکاردو اُریزیو با صدای احمد گنجی منتشر شده‌است.
رمان زمستان ۶۲ که یکی از رمان‌های اسماعیل فصیح در حوزه جنگ ایران و عراق است، با صدای محسن بوالحسنی انتشار یافته‌است.
همچنین مخاطبانی که به شنیدن خلاصه رمان‌های بزرگ جهان علاقه‌مندند، می‌توانند کتاب صوتی خاک بکر نوشته ایوان سرگیویچ تورگینف، نویسنده معروف روسی را با صدای سروش کشاورز بشنوند.  زندگی واقعی و عاشقانه ۲۶ زوج در کتاب قصه عشق نوشته رابرت جی استرنبرگ نقل شده. این کتاب با صدای متین بختی در قالب کتاب صوتی منتشر شده‌است.
کتاب صوتی قوی سیاه نوشته نسیم نیکلاس طالب با صدای حسن آزادی از گویندگان رادیو انتشار یافته‌است. برای علاقه‌مندان به داستان‌هایی که برآمده از زندگی افراد است، کتاب نه آدمی که رتبه دوم پرفروش‌ترین کتاب‌های ادبی ژاپن را دارد، با صدای مصطفی هرآیینی منتشر شده‌است.  کتاب صوتی موهبت کامل نبودن نوشته
برنه براون با صدای ندا پوریان، گوینده و دوبلور منتشر شده‌است.
 علاوه بر اینها نوین‌کتاب‌گویا آثار متعددی از هوشنگ مرادی‌کرمانی را تاکنون در قالب کتاب صوتی منتشر کرده‌است. یکی از آنها مربای شیرین با صدای حسن علیکرمی و آهنگسازی مهدی زارع بوده‌است. اکنون این اثر با ویرایش جدید و در نسخه جدیدی بازنشر شده‌است. مربای شیرین، کتاب برگزیده سال ۱۹۹۹میلادی از سوی کتابخانه بین‌المللی مونیخ آلمان نیز بوده‌است.