printlogo


سینما عصرجدید تخریب نشده است


عبدا... علیخانی، تهیه‌کننده و مدیر سینما عصر جدید بیان کرد که تصاویر منتشرشده درباره تخریب این سینما صحت ندارد و ما تنها می‌خواستیم صندلی‌ها را عوض کنیم.
علیخانی در گفت‌وگو با مهر درباره انتشار تصاویری از این سینما که به شکل‌گیری شائبه تخریب آن در فضای‌مجازی منجر شده است، گفت: ما این سینما را به دلیل کرونا تعطیل کرده‌ایم تا ببینیم اوضاع چگونه می‌شود و سینماها چه روندی طی می‌کنند. در این شرایط ما بلاتکلیف هستیم.
وی درباره تصاویر منتشرشده از سینما بیان کرد: ما سینما را تخریب نکرده‌ایم. این‌که چند صندلی سینما را عوض کرده‌ایم به معنی تخریب است؟ صندلی‌ها متعلق به 50سال پیش بود و ما می‌خواستیم صندلی‌ها را عوض کنیم به همین دلیل صندلی‌های قدیمی را جمع‌آوری کردیم ولی به ناگاه کرونا پیش آمد و ما صبر کردیم تا ببینیم وضعیت چگونه می‌شود.
علیخانی بیان کرد: ما بلاتکلیف هستیم مثل کسی که در کماست. دکتر نه می‌گوید زنده است و نه مرده. با این وضعیت تورم و فروش کم سینماها باید ببینیم می‌توانیم کاری کنیم یا نه. دو سال پیش وقتی اولین‌بار خبر ورود کرونا به ایران رسانه‌ای شد همه گفتند چند روز دیگر به وضعیت عادی برمی‌گردیم و سالن‌ها باز می‌شود اما این وضعیت دو سال ادامه‌دار شد. ما باید ببینیم می‌شود مخارج کمرشکن و مخارج تعویض صندلی‌ها را مدیریت کنیم یا نه. نمی‌دانم آن عکس‌ها را چه کسی منتشر کرده اما حتما وضعیت روحی و روانی مناسبی نداشته که عکس‌ها را با عنوان تخریب منتشر کرده است.