printlogo


قتل دختر جوان به دست عمه عصبانی

زن میانسال که از دیر آمدن دختر و برادرزاده‌اش به خانه عصبانی بود، با ضربه چاقو برادرزاده‌اش را کشت.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، هفته قبل دختری سراسیمه از خانه‌شان در شهرک شهید باقری در غرب تهران خارج شد و درخواست کمک کرد. همسایه‌ها با ورود به خانه آنها با پیکر غرق در خون دختر جوانی در حالی که بخشی از موهایش سوخته بود، رو‌به‌رو شدند. زن میانسال صاحبخانه نیز چاقویی خونین در دست داشت. در ادامه با حضور ماموران کلانتری وردآباد در این خانه، زن میانسال بازداشت و دختر مجروح به بیمارستان منتقل شد.
در بررسی‌های مقدماتی مشخص شد، این زن، عمه دختر مجروح بوده که پس از درگیری با برادرزاده‌اش ابتدا با چاقو او را مجروح کرده و بعد با فندک موهای او را سوزانده بود.
تحقیقات در این باره ادامه داشت تا این‌که از بیمارستان خبر رسید دختر 36 ساله به‌دلیل شدت جراحات جان باخته است. پرونده با مرگ این دختر روی میز کارآگاهان اداره جنایی پلیس قرار گرفت. متهم به قتل تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: مدتی بود دخترم و برادرزاده‌ام با هم بیرون می‌رفتند و شب‌ها دیر به خانه برمی‌گشتند. چند بار به این رفتارشان اعتراض کردم اما فایده‌ای نداشت. کار به جایی رسیده بود که دخترم نیز به حرف‌های من گوش نمی‌داد. شب حادثه دیر به خانه آمدند و با او درگیر شده و از روی عصبانیت با چاقو ضربه‌ای به شکمش زدم. با این وضعیت همچنان جواب مرا می‌داد که این بار با فندک موهایش را سوزاندم. بعد دخترم از همسایه‌ها کمک خواست و او را به بیمارستان رساندیم. باور کنید قصد کشتن او را نداشتم.
متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار دارد.