printlogo


سریال «سلام آقای مدیر» در پایان راه

علیرضا توانا، كارگردان سریال «سلام آقای مدیر» درباره این مجموعه كه برای شبكه دو آماده می‌شود به مهر بیان كرد: تصویربرداری سلام آقای مدیر اسفند سال گذشته به پایان رسید و ما حدود شش ماه درگیر تولید این مجموعه بودیم.
وی ادامه داد: همزمان با تولید، تدوین كار نیز انجام می‌شد و این روزها هم مشغول صداگذاری و تدوین نهایی كار هستیم.
توانا درباره پخش این مجموعه نیز اظهار كرد: سریال سلام آقای مدیر مجموعه‌ای است كه به دانش آموزان و خانواده‌های آنها می‌پردازد، بنابراین می‌تواند مهر ماه پخش شود.
وی درباره ویژگی‌های این مجموعه و جذابیت آن برای قشر نوجوان عنوان كرد: از ویژگی‌های این سریال این است كه شش روز اول كاری یك مدیر مدرسه را طی ۳۰ قسمت می‌بینیم و در هر قسمت آنقدر اتفاقات مهیج و جذاب رخ می‌دهد كه سریال را به اثری پرحادثه تبدیل كرده است.
كارگردان سلام آقای مدیر پرداختن به معضل مواد مخدر در دبیرستان‌ها را یكی از محورهای قصه عنوان كرد و گفت: نوجوان اهل ریسك‌پذیری و هیجان است و نمی‌داند جزئی‌ترین مسائل چه حجم فاجعه‌آمیزی از عواقب را برایش رقم می‌زند.
وی در پایان به حضور بازیگران مختلف در این سریال اشاره و اظهار كرد: روزبه حصاری نقش اول این سریال یعنی امیرعلی صدرا را بازی می‌كند كه مدیر یك مدرسه است و بازیگران متعددی در كنار او به ایفای نقش می‌پردازند.
كاظم بلوچی، داریوش فرهنگ، ایوب آقاخانی و فریبا جدیكار از دیگر بازیگران این سریال هستند كه برای شبكه دو ساخته می‌شود.