printlogo


نخستین پیگیری ستاد رسانه‌ای رونق تولید به ثمر نشست

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سیما؛ سومین نشست ستاد رسانه‌ای رونق تولید با حضور دكتر مرتضی میرباقری، معاون سیما و رئیس ستاد رونق تولید، مجید زین‌العابدین قائم‌مقام و دكتر سیاح دبیر این ستاد و نمایندگان معاونت‌های دیگر سازمان برگزار شد.
در ابتدای این نشست رئیس ستاد رسانه‌ای رونق تولید با بیان این‌كه گزارش اقدامات و پیگیری‌های این ستاد به طور مرتب در اختیار رئیس رسانه ملی قرار می‌گیرد، افزود: این ستاد از اول تیرماه در گام نخست عملیات رسانه‌ای، موضوع مجوزهای كسب و كار را در دستور كار قرار داد و در این راستا علاوه‌بر انعكاس مشكلات كارآفرینان و افرادی كه به دنبال راه‌اندازی كسب و كار جدید هستند، در فضایی تعاملی با مسؤولان مربوط اشكالات این مسیر پیگیری و مطالبه شده است.
میرباقری ادامه داد: تمام میان برنامه‌هایی كه از رادیو و تلویزیون چه در شبكه‌های ملی واستانی در حال پخش است با هدف ارائه تصویری روشن و واقعی از اشكالات و موانع ایجاد كسب و كار و ایجاد تحرك بیشتر در بین دستگاه‌های تصمیم‌گیر بوده است .
رئیس ستاد رسانه‌ای رونق تولید با اشاره به حضور دست‌اندركاران این حوزه در برنامه‌های تلویزیونی و بررسی همه‌جانبه موضوع گفت: خوشبختانه در زمان كوتاهی از آغاز نخستین پیگیری این ستاد رئیس‌جمهور محترم و رئیس محترم دستگاه قضا درخصوص رفع موانع مجوز كسب و كار دستورات لازم را صادر كردند و سامانه ملی مجوز‌ها كه پنج سال در انتظار راه‌اندازی بود، فعال شد.
وی ادامه داد: شعار ما در رسانه ملی این است كه در حوزه تولید حق با كارآفرینان و در حوزه محصول حق با مصرف‌كننده است.
در این نشست همچنین نمایندگان دیگر معاونت‌های سازمان صداوسیما گزارشی از اقدامات خود برای این ستاد تا دهم تیر ارائه دادند.