printlogo


تكذیب احتمال انصراف آقاخانی از ساخت «نون خ»


مهدی فرجی تهیه‌كننده سریال «نون خ» درباره اظهاراتی كه روز گذشته به نقل از سعید آقاخانی در فضای مجازی منتشر و منجر به شكل‌گیری شایعه احتمال انصراف این كارگردان از تولید فصل دوم سریال نون خ شده‌بود، به مهر گفت: پیرو انتشار این اظهارات من با سعید آقاخانی صحبت كردم، او تعجب كرد كه چرا مواضعش این‌گونه منعكس شده‌است. آقاخانی به طور جدی و محكم كارش را انجام می‌دهد و روی متن‌هایی كه نوشته می‌شود نظارت دارد. به زودی هم به صورت جدی‌تر پیش تولید را شروع می‌كنیم و خیلی امیدوار هستیم اواخر شهریور كار را كلید بزنیم.
فرجی تأكید كرد: سعید آقاخانی در حال حاضر كار پروژه را پیش می‌برد و سریال نون‌خ با نظارت او جلو می‌رود، بازبینی و انتخاب مکان‌های فیلم‌برداری هم در حال انجام است.
وی ادامه داد: نگارش سریال در حال انجام است و آقاخانی با نویسنده جلساتی برگزار می‌كند، ان‌شاءا... به‌زودی پنج قسمت اول فیلمنامه سریال هم كامل می‌شود و به طور جدی از بازیگران  دعوت می‌كنیم.
تهیه‌كننده نون خ در پایان در واكنش به نبود بودجه از طرف تلویزیون برای شروع پروژه‌ها عنوان كرد: مدیران شبكه مدام پیگیر سریال هستند و كار را دنبال می‌كنند و نسبت به تولید سری دوم دغدغه دارند. خود من به اتفاق آقای آقاخانی جلسانی را با مدیرگروه و مدیر شبكه داشته‌ایم و درباره محتوا و موضوع صحبت كرده‌ایم.