printlogo


شرایط جدیدی با انتخابات مجلس آغاز می‌شود
فرید مدرسی روزنامه‌نگار

دیروز جمعه انتخابات مجلس برگزار شد. رای دادم تا کنار آیت‌ا... خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب باشم و از حاکمیت جمهوری اسلامی ایران حمایت کنم و با پروژه آمریکا و براندازان مقابله کنم. البته هر شهروندی به‌دنبال نیت و هدفی بوده که کنار اصول اصلی، پای صندوق رای رفته است. نتیجه انتخابات هر آنچه باشد، نباید آن را دست‌کم گرفت و باید از آن نگهبانی کرد.
انتخابات دیروز مجلس شاید در پیچیده‌ترین شرایط در هم تنیده داخلی و خارجی اتفاق افتاد و وظیفه حضور را فراتر از اقدامی شرعی، اخلاقی و ملی در چارچوب منافع شهروندی قرار داد؛ همان‌طور که در فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید شد. به‌رغم انتقاد به مجریان و ناظران انتخابات و کشور،با توجه به گلایه‌ها به شیوه و رفتار برخی حاکمان و با وجود فشار اقتصادی و معضلات اجتماعی و به‌نوعی نارضایتی از رخدادهای امسال و سال‌های گذشته اما شرکت کردیم تا پیامد انتخابات وضعیت را بدتر، ناپسندتر و غیرعقلانی‌تر نکند.حضور فی‌نفسه اهمیتی فراتر از نتیجه آرا داشت تا خواب‌های دشمنان تعبیر نشود و فرمان اداره کشور در مجلس و پس از آن در دیگر عرصه‌ها در سال‌های آینده به سمت و سویی رود که استراتژی زمین سوخته اجرایی نشود و امید در این سرزمین ماندگار شود. با حضور در انتخابات، مسیری پابرجا شد تا امیدی به اجرایی شدن خواسته‌هایمان فراهم شود و در معادلات و مذاکرات بین‌المللی امکان بسترسازی برای اجرایی شدن منافع ملی و خواسته برحق مردم ایران فراهم شود و نگذاریم رهبر معظم انقلاب تنها بمانند و با تمام وجود کنار ایشان بایستیم و بر حق رای تاکید کنیم.
با توجه به تجربه،دانش و درک خود، معتقدم با اعتقاد راسخ به کلیت نظام، رهبری و میهن در انتخابات حضور یافتیم تا دشمنان داخلی و خارجی ایرانیان اجازه نیابند فضا رادر ایران و منطقه و جهان مسدود و رسانه‌های‌شان ناحقیقت‌ها را به نام حقیقت تصویر و تبلیغ کنند. شرایطی سخت پیش‌روی ماست، اما باید با اقتدار، امید و انگیزه به منافع ملی توجه جدی کنیم. در این مسیر تنها نیستیم و هستند بزرگان این مرز و بوم که همچون مردم می اندیشند و با علاقه وصف‌ناپذیر به انقلاب، نظام، رهبری، ایران و ایرانی گلایه‌های‌ مردم را می‌فهمند و تلاش می‌کنند. همچون گذشته باید عاقلانه تصمیم گرفت و اجازه نداد تا این گلایه‌ها مسیری بدتر را بیافریند. آینده از آن مردم است و باید از آن محکم پاسداری کنیم.