جزئیات پیش فروش بلیت‌های جشنواره فجر

جزئیات پیش فروش بلیت‌های جشنواره فجر

پیش‌فروش بلیت‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از ساعت 10 صبح روز یكشنبه 30 دی از طریق سایت Fajr.cinematicket.org آغاز و تا ساعت 22 روز دوشنبه اول بهمن ادامه خواهد داشت.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، عزت‌ا... علیزاده با اعلام این خبر گفت: علاقه‌مندان حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر می‌توانند در تاریخ اعلام شده نسبت به خرید بلیت فیلم‌های جشنواره در سئانس‌ها و سینماهای مورد علاقه خود اقدام كنند.
معاون اجرایی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر ادامه داد: همچنین نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای متقاضی می‌توانند در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 3 و 4 بهمن با ارائه نامه كتبی از نهادها و سازمان‌های متبوع به‌صورت حضوری، به محل پیش فروش واقع در پردیس سینمای ملت مراجعه كرده و بلیت‌های مورد نظر خود را خریداری كنند. مدیر اجرایی جشنواره یادآور شد:‌ هر فرد با كدملی خود می‌تواند دو انتخاب داشته و در مجموع حداكثر چهار سری بلیت تهیه كند.
علیزاده با بیان این‌كه فیلم‌ها به سه گروه سینمای ایران 1، سینمای ایران2 و سینمای ایران 3 تقسیم شده‌اند (فهرست گروه بندی) تاكید كرد: در هر كدام از تقسیمات فوق الذكر، آثار مستند، كوتاه و پویانمایی نیز وجود دارد. به‌منظور احترام به مخاطبان، چنانچه هر كدام از آثار سینمایی در موعد مقرر آماده نشود، آثار رزرو، جایگزین خواهد شد. او افزود: متقاضیان می‌توانند به دو طریق حضوری و ارسال با پیك (در محدوده تهران بزرگ) بلیت‌های خود را دریافت كنند.
علیزاده درباره تحویل بلیت‌ها نیز گفت: افرادی كه از طریق سایت، بلیت خریداری كرده‌اند، می‌توانند در روزهای جمعه و شنبه (5 و 6 بهمن ماه) با حضور در پردیس سینمایی ملت، بلیت‌های خود را دریافت كنند.