حمله ناجوانمردانه به دایی با یك ویدئوی قدیمی

حمله ناجوانمردانه به دایی با یك ویدئوی قدیمی

علی دایی این روزها مورد هجوم برخی كاربران فضای مجازی قرار گرفته است. دایی كه به خاطر صراحت لهجه در فوتبال ایران زبانزد است، طی سال‌های گذشته همواره جزو مهم‌ترین حامیان كارلوس كی‌روش بوده و همواره با ادبیات تمجیدی در مورد سرمربی تیم ملی صحبت می‌كند به همین علت، منتقدان كی‌روش گاهی به او نیز طعنه می‌زنند و اعتقادشان این است كه مسائل پشت پرده و اختلافات قدیمی‌اش با علی كریمی باعث شده دایی به حمایت از سرمربی تیم ملی بپردازد. 
البته دایی و اطرافیانش همواره این موضوع را رد می‌كنند و اعتقادشان این است كه دایی به عنوان كاپیتان پیشین تیم ملی، همواره حامی مربیان ایران بوده و به خاطر كارنامه درخشان و عملكرد فوق‌العاده‌ای كه كی‌روش دارد، حمایت‌هایش از این مربی پرتغالی، پررنگ‌تر است. 
به‌تازگی برخی با انتشار یك ویدئوی قدیمی در فضای مجازی، در پی آن هستند تا میان دایی و كی‌روش شكاف ایجاد كنند. در آن ویدئو، دایی می‌گوید: برخی فكر می‌كنند من از كی‌روش حمایت می‌كنم، چون می‌خواهم جای او را در تیم ملی بگیرم كه البته این ویدئو مربوط به دو سال و نیم قبل است و هیچ ارتباطی به امروز ندارد. در واقع حمله به دایی در حال حاضر به بهانه این ویدئو، ناجوانمردانه است، زیرا تیم ملی در بهترین روزهای خود به سر می‌برد و موفقیت‌هایش باعث عقب‌نشینی مخالفان و منتقدان این مربی شده، اما آنها كه به دنبال بهانه‌ای برای حمله دوباره به سرمربی تیم ملی هستند، این بار دست به روش‌های عجیب زدند تا شاید دایی را مقابل كی‌روش قرار بدهند. 
یكی از نزدیكان به دایی به ما گفت: پیگیر هستیم كه بدانیم چه كسانی و با چه اهدافی می‌خواهد برای حمایت دایی از كی‌روش، بهانه جور كنند. ما بالاخره این افراد را پیدا می‌كنیم و به مردم معرفی خواهیم كرد، چون رفتارشان خارج از دایره مردانگی است.