پیش‌فروش «اكنون» فاضل نظری

پیش‌فروش «اكنون» فاضل نظری

فاضل نظری را كه می‌شناسید؟‌ شاعر تقریبا جوانی كه از ابتدای كار خود مورد توجه قرار گرفته و با «گریه‌های امپراتور» خیلی‌ها را به مخاطب شعرهای خود بدل كرده است. بعدتر هم با انتشار هر كتاب كلی سر و صدا به پا كرده و آثارش اغلب چندین و چند چاپ مختلف را پشت سر گذاشته‌ است.
علاوه بر «گریه‌های امپراتور»، «اقلیت»، «آنها»، «ضد» و «كتاب» را هم منتشر كرده كه همگی از سوی سوره‌مهر روانه بازار كتاب شده‌ و اردیبهشت همین امسال هم جشن انتشار ۵۰۰ هزارمین نسخه از كتاب‌های او در حوزه هنری برگزار شد.
نظری همچنین برای «جریان‌سازی شعر انقلاب اسلامی»، در كنار ابراهیم حاتمی‌كیا، نرگس آبیار، مرتضی سرهنگی و مسعود نجابتی، نامزد چهره شاخص هنر انقلاب اسلامی سال ۱۳۹۳ در ایران تجلیل شده است.
گزیده برخی آثار او در كشورهای فارسی‌زبان و شبه‌قاره منتشر شده ‌است. آخرین اثر او با نام كتاب با 18 هزار نسخه فروش در ده روز پرفروش‌ترین كتاب نمایشگاه در سال ۱۳۹۵ شد.
خلاصه كه این همه كمالات شعری او را گفتیم و این را هم یادآوری می‌كنیم كه اكنون مدرس دانشگاه و مدیرعامل كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان هم است، تا برویم سراغ خبر تازه‌ای از او. آن‌طور كه روابط‌عمومی انتشارات سوره‌مهر اعلام كرده، جدیدترین اثر این شاعر پیش‌فروش می‌شود. این اثر «اكنون» نام دارد و تا پایان بهمن‌ماه با تخفیف 10 درصدی روی سایت این نشر برای پیش‌فروش عرضه شده است. این دفتر شعر كه در حال حاضر در فرآیند تولید و چاپ به سر می‌برد، تا نیمه اول اسفند ماه روانه بازار می‌شود.
سوره مهر به مخاطبان این كتاب وعده داده است كه با پیش‌خرید كردن این كتاب جدای از دریافت 10درصد تخفیف قیمت پشت جلد، از امكان دریافت رایگان كتاب به سراسر كشور و دعوت به جشن رونمایی كتاب بهره‌مند شوند. این پیش‌فروش از طریق وب‌سایت انتشارات سوره مهر به نشانی 
(www.sooremehr.ir) انجام می‌شود.