برانکو: تیم ملی؟ با پرسپولیس قرارداد دارم

برانکو: تیم ملی؟ با پرسپولیس قرارداد دارم

برانكو ایوانكوویچ، سرمربی پرسپولیس در واكنش به احتمال پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران به خود گفت: 18 ماه دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم. او در حاشیه تمرین ریكاوری دیروز پرسپولیس گفت: با آن‌كه خاطره خوبی از جام حذفی نداریم و شكست‌هایی برابر قشقایی و ذوب‌آهن و پارس در ذهن داریم؛ اما خوشحالم كه برابر سپیدرود پیروز شدیم. او درباره احتمال ارائه پیشنهاد فدراسیون برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران گفت: اصلاً نمی‌دانم كه به دنبال سرمربی هستند یا نه. این مساله به فدراسیون، آقای تاج و همكارانشان مربوط می‌شود. آنها كارشان را آنالیز می‌كنند و بهترین تصمیم را می‌گیرند. من مربی پرسپولیس هستم. شش ماه پیش نیز قراردادم را تمدید كردم و یك‌سال‌و‌نیم دیگر هم با این تیم قرارداد دارم.
برانكو در پایان درباره پاسخ منفی بیرانوند به پیشنهادهای خارجی و ماندن در پرسپولیس بیان كرد: كاملا از ماندن بیرانوند خوشحالیم. 
كیفیت او برایمان روشن بوده و می‌دانیم بهترین دروازه‌بان آسیا را در اختیار داریم. او ارزش اروپایی و جهانی دارد. همچنین می‌دانستیم كه احتمال دارد پیشنهاداتی داشته باشد كه نتوان ردشان كرد. به همین خاطر از دو سال پیش رادوشوویچ را گرفتیم تا همیشه یك جایگزین باكیفیت داشته باشیم. امیدواریم بیرانوند انگیزه مضاعفی برای بهتر كار كردن داشته باشد، چون تازه ابتدای كارش است و جای زیادی برای پیشرفت دارد. این‌كه چه اتفاقی برای او خواهد افتاد، خواهیم دید. باشگاه وضعیت او را مشخص كرده و اگر بخواهد برود، باید همه نفع ببرند.