پاك كردن صورت مسأله  با توزیع اینترنتی گوشت قرمز

پاك كردن صورت مسأله با توزیع اینترنتی گوشت قرمز

عضو هیات‌رئیسه كمیسیون كشاورزی مجلس، گفت: باید توزیع گوشت به صورت اینترنتی برداشته شود، زیرا خریدار نمی‌تواند كیفیت گوشت را مشاهده كند و امكان كنترل قیمت نیز وجود ندارد.
جلال محمودزاده در گفت‌وگو با خانه ملت، در‌خصوص توزیع گوشت گرم قرمز از طریق فروشگاه‌های اینترنتی، گفت: فروش گوشت قرمز به صورت اینترنتی، پاك كردن صورت مسأله است، چراكه همه مردم به اینترنت دسترسی ندارند و به جای این‌كه مشكل و دلیل ازدحام را حل كنند. فروش را اینترنتی كرده‌اند تا در مقابل فروشگاه‌ها تجمع نكنند، در حالی كه مشكل كماكان ادامه دارد.
نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌كه به جای درمان بیماری گرانی گوشت قرمز تنها مرفین تزریق كرده‌اند و مشكل به صورت اساسی درمان نشده است، ادامه داد: فروش اینترنتی گوشت نه‌تنها نتیجه مطلوب ندارد، بلكه معضل و مشكلات را نیز افزایش می‌دهد و باید تعداد فروشگاه‌های توزیع‌كننده گوشت افزایش پیدا كند.
وی با تاكید بر این‌كه باید توزیع گوشت از انحصار خارج شود و در تمامی مناطق و محلات فروشگاه‌هایی نیز كه دارای امكانات كم هستند وارد چرخه توزیع گوشت ارزان‌قیمت قرار بگیرند، عنوان كرد: وزارت جهاد كشاورزی با توزیع گوشت به صورت اینترنتی ریشه مشكل را حل نكرده و تنها قصد دارد انتشار تصاویر مقابل در فروشگاه‌ها را مدیریت كند.