فركی: كار آسانی مقابل استقلال نداریم

فركی: كار آسانی مقابل استقلال نداریم

سرمربی پیكان می‌گوید: در مقطعی وارد پیكان شدم كه بخش اصلی كار انجام شده است، با این حال كارمان در نیم فصل دوم سخت است. حسین فركی قبل از نخستین دیدار رسمی خود به عنوان سرمربی پیكان، در نشست خبری بازی با استقلال به این نكات اشاره كرد:
خیلی نزدیك‌تر از زمانی كه درگیر كار بودم، فوتبال را دنبال می‌كردم. همیشه در این مدت پیشنهاد برخی بود كه مجددا به عرصه فوتبال ورود كنیم. حالا این اتفاق افتاده و در مقطعی ورود كردیم، كه بخش اصلی كار انجام شده است. بستن تیم، انجام یك نیم فصل و… انجام شده است. آقای جلالی هم در این دو فصل و نیم زحمات زیادی برای تیم كشید.
در نیم فصل دوم كار سخت است. گرفتن امتیاز دشوار است. ما هم با همان مجموعه كار را دنبال می‌كنیم. سه بازیكن جذب كردیم. چهارمین بازیكن ما هم جابر بود كه با بدشانسی مصدوم شد.
در مقابل استقلال كه شروع نیم فصل است، بازی دشواری داریم. در هفته‌های پیش‌رو بازی‌های سختی با استقلال، سپاهان، پدیده، ماشین‌سازی خواهیم داشت.
بیش از یك ماه است كه با پیكان كار می‌كنیم. نقطه نظرات و تفكرات تاكتیكی را به بازیكنان انتقال دادیم و آماده شروع نیم فصل دوم هستیم. امیدوارم با هدف‌گذاری در نیم فصل دوم، جایگاه خوبی را در جدول به‌دست بیاوریم.
به خاطریك سری نتایج ضعیف تیم با مشكل روحی مواجه شد. ما سعی كردیم این فضا را تغییر بدهیم و بتوانیم با نتیجه گرفتن به این شرایط كمك كنیم. امیدواریم از نظر كسب امتیاز بهتر از نیم فصل نخست كار كنیم.