پرسپولیس سرانجام به صدر برگشت

با برد در مهمترین بازی هفته

پرسپولیس سرانجام به صدر برگشت

لغزش و تساوی بدون گل سپاهان در بازی سه‌شنبه در آبادان بهترین فرصت را به پرسپولیس داد تا با برد 2 بر صفر مقابل پدیده شهر خودرو خراسان، صدر جدول را در اختیار بگیرد و قرمزها هم نهایت بهره را از این فرصت بردند تا بعد از 13 هفته به صدر جدول برگردند. پرسپولیس در هفته اول، صدر را به سایپا داد، در هفته‌ دوم به صدر رسید و در هفته سوم هم صدرنشین ماند و از آن پس صدر را از دست داد. در این مدت، پدیده  10 هفته و سپاهان دو هفته در صدر بودند و پرسپولیس در اولین هفته از دور برگشت صدر را پس گرفت.
بازی دیروز در حضور 25 هزار هوادار سرخپوش در ورزشگاه آزادی برگزار شد و شاگردان برانکو به بهترین شکل ممکن از این فرصت استفاده و با برد 2 بر صفر به سه امتیاز حیاتی این بازی دست پیدا کردند. خطای مدافع پدیده روی شایان مصلح موجب شد سیدمهدی سیدعلی داور این بازی در دقیقه 23 در سوت خود به نشانه پنالتی بدمد. این ضربه پنالتی را علی علیپور به گل تبدیل کرد. تنها 8 دقیقه بعد شوت سرکش سیامک نعمتی پس از برخورد به دست‌های فرهانی دروازه‌بان پدیده به تور دروازه این تیم رسید تا نتیجه 2 بر صفر به سود میزبان شود. 
نیمه اول این بازی با برتری 2 بر صفر میزبان سرخپوش به پایان رسید. تلاش دو تیم در نیمه دوم هم ثمری نداشت تا پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس در پایان این بازی ثبت شود. 
تنها نکته منفی این بازی برای هواداران پرسپولیس، محرومیت شجاع خلیل‌زاده از بازی بعدی این تیم در اهواز مقابل فولاد بود. او با اخطار دیروز 4 کارته شد. 
یکی از نکات مثبت این بازی هم هشت گله شدن علی علیپور بود که او را در جدول گلزنان لیگ برتر در یک قدمی کی‌روش استنلی 9 گله قرار داد.   
پرسپولیس با این سه امتیاز 34 امتیازی شد و به تنهایی در صدر قرار گرفت. سپاهان با 32 امتیاز دوم است، پدیده با همان 31 امتیاز در رده سوم قرار دارد و تراکتورسازی با سه امتیاز بازی دیروز 29 امتیازی شد و به جمع مدعیان سنجاق شد.
آتش بازی تراکتورسازی
در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، تراکتورسازی با درخشش ملی‌پوشانش یک نمایش دلچسب را در برابر تماشاگران خودی ارائه کرد. 
اشکان دژاگه (50)، سوگیتا (56) و سیدمحمد حسینی (66 – گل به خودی) برای تراکتور گلزنی کردند. ملی‌پوشان تراکتور نمایش دلپذیری در این بازی داشتند و در میان آنها، مسعود شجاعی بهترین عملکرد را داشت.تراکتورسازی با این برد پرگل، 29 امتیازی شد تا نوید یک نیم‌فصل داغ را به هواداران فوتبال ایران بدهد.