نسل امروز  چه می‌خواهد؟

نسل امروز چه می‌خواهد؟

 من عادتی به سیاه‌نمایی ندارم پس سعی می‌كنم محصولات تلویزیون خودمان را ببینم و شبكه به شبكه به ارزیابی آنها بپردازم. از شبكه‌سه و شبكه ورزش می‌گویم كه انصافا در پوشش مستقیم مسابقات ورزشی عملكرد نسبتا خوبی داشته‌اند.
 البته رگه‌های احساسی در كار گزارشگران ورزشی همچنان وجود دارد، ولی می‌شود امیدوار بود به رفع آن. ما شبكه خبر یا همان شبكه‌6 را در تلویزیون داریم كه به نظرم شبكه خوبی است و بیننده بسیار دارد. شبكه‌هایی مثل آی‌فیلم و نمایش هم هستند كه به درد علاقه‌مندان فیلم و سریال می‌خورند.
 شبكه نسیم را هم داریم ویژه سرگرمی! با این حساب آن قدر هم دستمان خالی نیست ولی اگر بخواهیم به مقابله با شبكه‌های ماهواره‌ای بپردازیم باید مقداری شبكه‌هایمان را به سمتی ببریم كه نسل امروز خواهان آن هستند. تقریبا هنوز در تولید محتوا، سنتی عمل می‌كنیم مثلا فیلمنامه‌هایی را دست می‌گیریم كه به فوت، طلاق یا تاریكی و سیاهی می‌پردازند و متاسفانه شادابی در آنها كمتر دیده می‌شود.
جهت بهتر شدن برنامه‌های تلویزیون باید با كارشناسان جوان و خبره مشورت و نظرسنجی كنند و نسل امروز را صددرصد درنظر بگیرند. به هرحال نسل نو باید تغییر افكار را ببینند وگرنه نمی‌توان در درازمدت روی پتانسیل آنها حساب باز كرد.
ادامه در صفحه