مردم چطور به برنامه‌های تلویزیون رأی بدهند؟

مردم چطور به برنامه‌های تلویزیون رأی بدهند؟

دبیر پنجمین جشنواره جام‌جم اعلام كرد داوری مردمی در زمینه‌های نمایشی، برنامه برتر، تركیبی، مجری و بازیگران مرد و زن انتخاب می‌شوند.
به گزارش جام‌جم، احمدی افزادی دبیر پنجمین جشنواره تلویزیونی «جام‌جم» صبح روز گذشته با حضور در برنامه «حالا خورشید» درباره این جشنواره نكاتی را بیان كرد.
دبیر جشنواره تلویزیونی جام‌جم با اشاره به این‌كه مردم، حرفه‌ای‌ترین داوران برنامه‌های مختلف تلویزیونی هستند، بیان كرد: مردم از طریق كد دستوری #222*3* وارد یك نرم‌افزار می‌شوند و از طریق كد دستوری #900*3* در بخش آرای مردمی جشنواره می‌توانند مشاركت كرده و برنامه منتخب خود را انتخاب كنند.
احمدی افزادی بیان كرد: انتخاب مردمی در برنامه «خیابان جام‌جم» ساعت 19 از شبكه پنج سیما، ساعت 20 از شبكه آموزش، ساعت 24 از شبكه یك سیما و روز بعد ساعت 17 از شبكه دو سیما پخش می‌شود و مردم از طریق كدهای دستوری كه در این برنامه اعلام می‌شود می‌توانند برنامه‌های منتخب خود را انتخاب كنند.
دبیر پنجمین جشنواره تلویزیونی جام‌جم افزود: تلویزیون در ساختارهای مختلف تولیدات متنوعی دارد و جشنواره‌هایی از این نوع مانند ویترینی، بهترین‌های سیما در طول یك سال را به مخاطبان معرفی می‌كنند.
وی گفت: جشنواره امسال با تنوع كمیسیون‌ها بخش‌های نمایشی، مسابقات، مستند، پویانمایی، آگهی‌ها و تبلیغات تلویزیونی، دوبلاژ و آماده‌سازی، فضای مجازی و بازار تلویزیونی را شامل می‌شود و مجموع اینها در كنار كمیسیون انتخاب مردمی، امسال، این نوید را می‌دهد تا تلویزیون نمره بهتری از مردم بگیرد.
همچنین پس از این پیشنهاد و موافقت رئیس جشنواره، زمان برگزاری مراسم اختتامیه به نیمه دوم اسفند ۹۷ تغییر یافت. سال گذشته جشنواره تلویزیونی جام‌جم در چهار گروه به رقابت برنامه‌سازان اختصاص یافته بود و امسال این میزان به ده گروه افزایش یافته است.