حق با شماست

حق با شماست

# دولت_خودروساز 
خزایی از تهران: 
خودروسازان هر روز یكی از قطعات خودرو را حذف كردند، قیمت را افزایش دادند، به وعده‌های خود درخصوص پیش‌فروش عمل نكردند و... ولی باز هم از حمایت دولت برخوردارند.

# حمایت _تولید داخلی 
 دوستی از شهركرد: 
واردات كاموا و نخ از كشور تركیه و بی‌توجهی به تولیدات داخلی، باعث ضربه به تولید روستاییان و عشایر شده است، با این روند این اقشار زحمتكش باید از این حرفه دست بكشند.

# قاچاق _ دام 
شكوری از تهران: 
امیدوارم وعده دولت در رابطه با واردات دام زنده و مبارزه سفت وسخت با قاچاق دام عملی شود و شاهد اتفاقات خوب در روزهای آتی باشیم.

# تهران_ سمنان 
مداح از سمنان: 
جاده تهران - سمنان به دلیل آسفالت نامناسب و روشنایی کم ایمن نیست و این مسیر كوتاه را باید با احتیاط بیشتر و با زمانی بیش از حد متعارف طی كرد. لطفا رسیدگی شود.

# معرفی _متخلف 
فیاضی از تهران: 
چرا وزارت بهداشت به نشریات و خبرگزاری‌ها اجازه نام بردن از شركت‌های غذایی متخلف كه با جان مردم بازی می‌كنند، نمی‌دهد و سعی در مخفی كردن اسامی این متخلفان دارد؟

# قاچاق_سوخت 
حاجی از كرمان: 
نبود نظارت و قوانین سهل وزارت نفت در رابطه با قاچاق و توزیع بنزین علت اصلی قاچاق بنزین است و نتیجه آن زمزمه افزایش قیمت و پرداخت این خسارت از جیب مردم است.

# صف_ دولت 
صفاری از تهران: 
تا چه زمانی مردم باید در صف‌های طولانی با كارت ملی در انتظار. 
دریافت اقلام مصرفی خود باشند؟ چرا دولت به این بی‌حرمتی به مردم خاتمه نمی‌دهد؟

# كیفیت_كالا 
حجتی از اراك:
بیشتر كارخانه‌ها و واحدهای تولیدی به دلیل ضعف مدیریت كالاهای بی‌كیفیت و بی‌دوام تولید می کنند و این موضوع علت اصلی تمایل مردم به كالاهای خارجی و بی‌توجهی نسبت به كالاهای ایرانی است.