ناپدید شدن مرموز 2 دختربچه در تهران

ناپدید شدن مرموز 2 دختربچه در تهران

 ناپدید شدن دختر یک و نیم ساله  در حوالی میدان شوش ، ده روز بعد از ربودن باران ، پلیس را با معمای پیچیده ناپدید شدن کودکان در جنوب تهران رو به رو کرد.
 به گزارش  جام جم ،    ساعت 9 و 10دقیقه  شامگاه  سه شنبه  مردی با پلیس  تهران تماس گرفت و  از ناپدید شدن   دختر یک و نیم ساله اش   خبرداد.   ماموران زمانی که برای بررسی  ماجرا به محل   گمشدن     این کودک   در میدان شوش رفتند، پدر وی گفت :   مهمان خانه پدرزنم بودیم.   برای خرید غذا    می خواستم بیرون بروم که دخترم   گریه کرد و می خواست با من بیاید .از دختربزرگترم خواستم با او در حیاط بازی کند تا   برگردم.  وقتی به خانه برگشتم، همسرم سراغ فاطمه زهرا   را از من گرفت که گفتم در حیاط بازی  می کرده و   او را ندیده ام. بعد متوجه شدیم زمانی که من بیرون رفته   ام در بازمانده و   دخترم  نیز از خانه برای یافتن من خارج شده   است.    همراه اعضای خانواده  همه جای محله و کوچه و محله های اطراف را  جست‌وجو کردیم  که یکی از اهالی گفت؛ مرد معتادی دخترم را در آغوش داشته و فرار کرده است.
  عمه  کودک گمشده به   جام جم گفت :   «فاطمه زهرا يك بافت صورتی بر تن داشته است.  اگر کسی از او اطلاعی دارد پلیس  را خبرکند  و به نگرانی من و خانواده برادرم پایان دهد. »    
دختر یک و نیم ساله در حالی ناپدید شده که ده روز قبل دختر سه ساله‌ای به نام باران که ساکن میدان شوش بود، توسط زن نقابداری ربوده شد.