حدادی‌فر: در آسیا شخصیت ذوب‌آهن را می‌بینید

حدادی‌فر: در آسیا شخصیت ذوب‌آهن را می‌بینید

قاسم حدادی‌فر، هافبك و كاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اعتقاد دارد نباید تیمش را بابت تساوی مقابل نساجی مازندران به این سرعت قضاوت كرد. او به خبرنگار جام‌جم گفت: «ذوب‌آهن یك تیم با شخصیت و پرمهره است و همیشه آماده خلق اتفاقات بسیار خوب در فوتبال ایران. همه ما از تساوی مقابل نساجی ناراحت هستیم اما فوتبال را نمی‌توان به سادگی پیش بینی كرد.» 
این بازیكن اضافه كرد: «برای ما كه برنامه‌ریزی بزرگی جهت كسب اولین ۳ امتیاز در نخستین بازی نیم‌فصل داشتیم مساوی مقابل نساجی می‌تواند تا حدودی باعث ناراحتی شود اما می‌دانیم تیم خوبی هستیم و با كادرفنی جدید تلاش می‌كنیم به خواسته‌هایمان برسیم. هدف ما حضور در نیمه بالای جدول است و برای رسیدن به این هدف تلاش بیشتری خواهیم كرد.»
 حدادی‌فر با اشاره به حضور ذوب‌آهن اصفهان در لیگ قهرمانان آسیا از مرحله پلی‌آف تصریح كرد: «قطعا بازی در آسیا شخصیت بین‌المللی ذوب‌آهن را نشان خواهد داد. ما می‌خواهیم با استفاده از فرصت به‌وجود آمده بار دیگر لیاقت‌های تیم‌مان را نشان بدهیم و همراه با ذوب‌آهن به یكی از مهم‌ترین جایگاه‌های ممكن در لیگ قهرمانان آسیا برسیم. البته ابتدا باید از مرحله پلی‌آف عبور كنیم كه كار را سخت می‌كند ولی انگیزه‌های مان بالاست و برای موفقیت در آسیا، برنامه‌های مهمی داریم.» از كاپیتان ذوب‌آهن پرسیدیم آیا از پست بازی خود راضی است یا نه كه گفت: «ما بازیكن هستیم و باید اوامر كادر فنی را اجرا كنیم. سرمربی تیم ما تشخیص داده كه من در پست هافبك طراح بازی كنم و وظایفم نیز مشخص است. باید بیشترین تعداد ارسال پاس برای مهاجمان را داشته باشم. من فقط امیدوارم بتوانم برای تیمم یك مهره موثر باشم. ما رقابت‌های سختی در پیش داریم و باید از یكدیگر حمایت كنیم.»